حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز به‌همراه اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی استان قم، با آیت‌الله نوری همدانی دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله نوری همدانی: نیروهای انقلاب روی یک نامزد اجماع کنند

به گزارش قدس آنلاین، در این دیدار صمیمی آیت‌لله نوری همدانی ضمن ابراز خرسندی از این حرکت مردمی تاکید کرد: نیروهای انقلاب و همه کسانی که دلسوز انقلاب هستند باید با ایثار و تلاش خود همت کنند و بر یک نامزد ریاست جمهوری اجماع و اتفاق نظر کنند.

آیت‌الله نوری همدانی در ادامه با اشاره به وحدت در عرصه انتخابات، وحدت را عامل موفقیت و تفرقه را موجب شکست دانست و تاکید کرد: دست اندرکاران جبهه مردمی بگردند و به فردی برسند که دارای ویژگی‌های نامزد اصلح باشد و همه از او حمایت کنند.

وی همچنین در پیامی به دست اندرکاران و سیاست گذاران جبهه مردمی گفت برای انجام کارهای خوب و مفید همیشه مشکلاتی بوجود آورده‌اند ولی شما با توکل به خدا و با قوت و قدرت کارتان را ادامه دهید.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، گزارشی از روند فعالیتها و اقدامات انجام شده ارائه کرد.

رحیمیان ضمن ابراز تاسف از عملکرد برخی مسئولان گفت: متاسفانه مردم ما از مشکلات بسیاری رنج می‌برند و الان مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی هستند، اختلاس‌ها و مفاسد مالی و بانکی موجب ناراحتی و نارضایتی مردم شده است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: جبهه مردمی نه به عنوان یک حزب جدید بلکه به عنوان جبهه‌ای واحد، همه نیروهای انقلاب را دور هم جمع می‌کند و هدف آن وحدت است.

«درحال حاضر در ۴۵۰ شهرستان و استان دفتر جبهه مردمی راه اندازی شده و مجمع عمومی اول با سه هزار نفر از آحاد مختلف از نقاط کشور برگزار و جمع بندی اولیه صورت گرفته است و مجمع دوم نیز در فروردین سال۹۶ تشکیل خواهد شد.»

وی در پایان ابراز امیدواری کرد جبهه مردمی با عنایت خداوند متعال به گزینه واحد و نامزد نهایی برسد.

در پایان دیدار حجت الاسلام آشتیانی به عنوان عضو شورای مرکزی جبهه و همچنین رئیس جبهه مردمی استان قم، توضیحاتی از روش رسیدن به گزینه واحد و سیاستهای در پیش رو خدمت این مرجع تقلید ارائه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.