خرم آباد- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهار داشت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از اثار باستانی لرستان بازدید کردند که حکایت از رشد ۱۵ درصدی دارد.

افزون بر یک میلیون نفر از آثار باستانی لرستان بازدید کردند

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا سلیمانی بیان کرد: در هشتمین روز از سال ۱۳۹۶ آمار بازدید از جاذبه های استان لرستان به حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید که رشد صعودی بیش از ۱۵ درصد را تا این تاریخ نشان می دهد.

وی ادامه داد: جاذبه های لرستان به ۳ دسته تاریخی-فرهنگی، طبیعی و جاذبه های دست ساز همچون پارک مینیاتوری پل شاپوری و دریاچه های مصنوعی تقسیم می شوند.

وی افزود: این آمار نشان می دهد از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون قریب به ۳۳۰ هزار نفر در مراکز اقامتی لرستان اعم از هتل، مهمانپذیر، کمپ های اسکان موقت و تاسیسات اقامتی متعلق به آموزش و پرورش اقامت داشته اند که نسبت به سال گذشته در این تاریخ حدود ۶ درصد افزایش داشته است.

سلیمانی افزود: روز گذشته تعداد ۱۱ هزار ۱۵۷ نفر میهمان نوروزی از مجموعه تاریخی قلعه فلک الافلاک به همراه موزه های باستان شناسی و مردم شناسی بازدید کرده اند که با احتساب این رقم، آمار بازدید گردشگران از این قلعه تاریخی در نوروز ۹۶ تا کنون به بیش از ۸۰ هزار نفر گردشگر می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.