یوردی کاردونر، یکی از مدیران باشگاه بارسلونا، از صحبت های اخیر جرارد پیکه که در آن دادگاهی شدن لیونل مسی و نیمار را به دست های پشت پرده رئالی ها نسبت داده بود، حمایت کرد.​​​​​​​

 حمایت باشگاه بارسلونا از اظهارات جنجالی پیکه

به گزارش قدس آنلاین، پیکه در پایان پیروزی ۲-۰ تیم ملی اسپانیا مقابل فرانسه، اظهارات تندی علیه رئالی ها به زبان آورد و آنها مسئول اتفاقاتی که در یکی دو فصل اخیر برای بازیکنان بارسا در خارج از زمین رخ داده، دانست؛ اظهاراتی که با حمایت کاردونر همراه شد.

او به خبرنگاران گفت:" با توجه به چیزهایی که خواندم و چیزهایی که شندیم، پیکه دروغ نگفت و بارسلونا همیشه طرف حقیقت ایستاده است. پیکه نظرش را آزادانه بیان کرده و ما طرفدار آزادی بیان هستیم. این صحبت ها ممکن است باعث ناراحتی بعضی ها شود اما او خیلی واضح حرف زده است. رفتار ما با باشگاه رئال مانند همیشه محترامانه است. پیکه دروغ نگفت و باشگاه همیشه از حقیقت حمایت می کند و در کنار پیکه خواهد بود."

کاردونر همچنین در مورد محرومیت ۴ جلسه ای لیونل مسی از همراهی تیم ملی آرژانتین گفت:" فیفا براساس نظرات خودش رفتار می کند و این ما را متعجب کرد. هیچ اخطار و دلیلی وجود نداشت و ناگهان مسی محروم شد. ما فکر می کنیم این تنبیه بیش از اندازه است."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.