زاهدان- کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اکنون تندبادی با سرعت ۶۴ کیلومتر در ساعت منطقه سیستان در شمال استان را فرا گرفته است.

تندبادی با سرعت ۶۴ کیلومتر منطقه سیستان را فرا گرفت

به گزارش قدس آنلاین، علی ملاشاهی  اظهار داشت: پیش‌بینی کلی وضع جوی سیستان و بلوچستان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده در مناطق شمالی استان افرایش ابر خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس این پیش‌بینی در این مدت احتمال بارش‌های پراکنده باران در مناطق شمالی استان وجود دارد.

وی افزود: از هم اکنون تا روز جمعه باد نسبتاًٌ شدید همراه با گرد و خاک در سواحل جنوبی استان جریان دارد و سواحل دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

آزادمنش بیان کرد: هم‌اکنون تندبادی با سرعت 64 کیلومتر در ساعت منطقه سیستان در شمال استان را فرا گرفته که میزان دید را به 1500 متر کاهش داده است.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه از بعد از ظهر امروز سرعت این باد کاسته می‌شود، گفت: از روز دوشنبه هفته آینده با نفوذ توده هوای سرد به سیستان و بلوچستان، ابتدا در شمال استان و سپس در سایر مناطق افزایش سرعت باد و کاهش دما رخ می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.