رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در مسیر رفت محور قزوین ـ کرج به سمت تهران نیمه‌سنگین بوده اما مسیر برگشت این محور عادی و روان است.

بارانی و لغزنده بودن جاده ها در دوازدهم و سیزدهم/ ترافیک در محور قزوین_کرج نیمه‌سنگین است

به گزارش قدس آنلاین، نصرالله بیگلری با اشاره به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: هم‌اکنون آسمان استان قزوین صاف و آفتابی بوده و جاده‌ها خشک و باز است و مشکل خاصی در محورهای مواصلاتی این استان وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته ترافیک در مسیر رفت محور قزوین_کرج به سمت تهران نیمه‌سنگین بوده اما مسیر برگشت این محور عادی و روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: تردد وسائل نقلیه در تمام محورها و جاده‌های مواصلاتی این استان برقرار بوده و این ترددها عادی و روان است.

بیگلری تصریح کرد: همچنین ترافیک در محورهای مواصلاتی قزوین _رشت، قزوین _ همدان، قزوین_ساوه، قزوین_بویین‌زهرا، قزوین_زنجان و قزوین_تاکستان هم عادی و روان بوده و تردد وسائل نقلیه جاری است.

این مسؤول انتظامی با اشاره به وضعیت جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های استان قزوین هم خاطرنشان کرد: همچنین جاده‌های کوهستانی باز و خشک بوده و مشکل در تردد وسائل‌ نقلیه در این جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها  وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه محدودیت ترافیکی مشخص نشده است، یادآور شد: با توجه به اینکه از سوی سازمان هواشناسی روز شنبه دوازدهم و روز یکشنبه سیزدهم فروردین ماه سال جاری بارندگی و لغزندگی جاده‌ها اعلام شده، بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود برای برگشت از سفرهای نوروزی برنامه‌ریزی داشته باشند و مدیریت زمان را در نظر بگیرند تا با ترافیک و مشکلات مواجه نشوند.

بیگلری مطرح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از دیروز چهارشنبه تاکنون تصادف منجر به فوت وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: رانندگان ضمن بستن کمربند ایمنی با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت غیرمجاز بپرهیزند و فاصله طولی وسیله نقلیه خود را با خودروی جلو رعایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.