رشت- همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان گیلان، با دستور رییس جمهور و توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنج پروژه عمرانی سلامت محور با ایجاد بیش از ۸۰۰ فرصت شغلی در استان از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

۵پروژه سلامت محور به دستور رئیس جمهور و با حضور وزیر بهداشت در گیلان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پنچ پروژه سلامت محور در گیلان به دستور رییس جمهور و به دست دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و هیات همراه  افتتاح  شد و در چرخه خدمت رسانی مردم گیلان قرار گرفت.

این پروژه های عمرانی سلامت محور، زمینه اشتغال ۸۲۱ نفر را در گیلان فراهم می کند، در این خصوص بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابه آستارا، بیمارستان ۳۲ تخت خوابه شهدای رضوانشهر، بخش سی تی اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان شهید بهشتی انزلی،  کلینیک تخصصی کبد و گوارش و بیمارستان ۱۸۰ تخت خوابه پارس از طرح های عمرانی سلامت محور افتتاح شده در سفر یک روزه هیات دولت می باشند.

گفتنی است؛ بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی آستارا با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال و زیر بنای ۱۲ هزار و ۹۹۵ متر مربع با بخش های داخلی، اطفال، جراحی زنان ، nicu ، ccu،  icu ، اورژانس، رادیولوژی، دیالیز ، داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی ، بیمارستان ۳۲ تخت خوابی رضوانشهر با اعتبار ۲۰میلیارد تومان با زیر بنای ۲هزارو ۷۷۸ متر مربع و بخش های داخلی ، اطفال ، زنان ،اورژانس ،icu، رادیولوژی ، دیالیز، داروخانه و آزمایشگاه، اشتغال بیش از ۸۰ نفر را فراهم خواهد ساخت.

بخش سی تی اسکن بیمارستان شهید بهشتی انزلی نیز با ۲میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ارزی وزارت بهداشت ، کلینیک فوق تخصصی کبد و گوارش با زیر بنای ۳هزار متر مربع، اشتغال ۵۰ نفر، با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان شامل این طرح ها است.

گفتنی است با قرار گرفتن این پروژه های عمرانی در چرخه سلامت ، ۳۱۲ تخت به تخت های درمانی استان افزوده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.