ساری- وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از کارخانه میشا بی بافت کلاردشت گفت: توجه به تولید داخلی و اشتغال زایی از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید است.

نگاه دولت به اشتغال است

به گزارش قدس آنلاین، محمود واعظی در سفر به استان مازندران طی بازدید  از کارخانه میشابی بافت، تولید کننده منسوجات بی بافت مصارف یکبار مصرف پزشکی کلاردشت اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و انتخاب شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی  تولید و اشتغال، باید به این امر توجه بیشتر صورت گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نگاه دولت به تولید است، خطاب به سرمایه گذار کارخانه گفت:این سرمایه ای که در این کارخانه صرف شده است تنها متعلق به این بخش نیست، بلکه متعلق به کل کشور است.

واعظی تصریح کرد: مردم زیادی به این کارخانه امید بسته اند و باید مورد پیگیری قرار گیرد تا مشکل کارخانه برطرف شود.

وی با تاکید بر پیگیری جدی رفع مشکلات کارخانه ابراز کرد: انحصار در تفکر  این دولت جایی ندارد، تا زمانی که رقابت نباشد نه به کیفیت خوب و مناسب می رسیم و نه تولید با هزینه کمتر اجرا می شود.

وی تاکید کرد: با هر شخصی که مانع کار تولید در این کارخانه شود برخورد می شود.

کارخانه میشا بی بافت کلاردشت در زمینی به مساحت ۶۵ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۲ هزار متر  فعالیت خود را از سال ۸۳ آغاز کرد.

گفتنی است این کارخانه به علت کمی اعتبار عملا فعالیت همه فازهای ان عملی نشد و نیازمند ۱۴ میلیون یورو در قالب مشارکت است تا به اشتغال زایی نهایی برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.