ساری- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به روسیه برکات فراوانی از جمله کاهش تعرفه کالاهای صادراتی و وارداتی را به همراه داشت افزود: تجار مازندرانی از این فرصت باید استفاده کنند.

کاهش تعرفه گمرگی برای تجار ایرانی/رئیس جمهور به مازندران سفر می کند

به گزارش قدس آنلاین، محمود واعظی روز پنجشنبه در نشست مشترک شورای اداری شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در بندر نوشهر افزود : امضای ۱۴ سند همکاری دوجانبه فرصت خوبی است که تجار ایرانی بویژه در مازندران بتوانند بیشترین سهم را در جذب بازارهای ایران در روسیه به خود اختصاص دهند.

وی اظهار داشت: این اتفاق می تواند به حوزه گردشگری، صنعتی و کشاورزی کمک کند و درپی آن به تامین رفاه و معیشت مردم این استان منجر شود.

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در سفر اخیر رئیس جمهوری به روسیه در باره کاهش تعرفه گمرکی ۲۴ قلم کالا تصمیمات خوبی گرفته شده است .

وی همچنین با بیان اینکه رئیس جمهوری برای افتتاح تعدادی از طرح های عمرانی در آینده نزدیک به مازندران سفر خواهند داشت ادامه داد: قرار بود در نوروز انجام بگیرد ولی به علت استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران این سفر به تعویق افتاد.

واعظی افزود: با سفر رئیس جمهوری در ماه های آینده و درپی آن گشایش تعداد زیادی از طرح های آماده بهره برداری می تواند در حوزه اقتصادی به مردم این استان کمک کند.

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : شعارسال ۹۶ می تواند نسخه شفابخش و حلال مشکلات اقتصادی دولت باشد و دولت این شعار را در سرلوحه برنامه ای کاری اش قرار خواهد داد افزود: همه باید تلاش کنند تا به این شعار جامه عمل بپوشند چرا که چنین اقداماتی می تواند به بهبود فضای کسب و کار و شکوفایی اقتصاد کشور کمک کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.