تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به جمع ۸ تیم برتر رقابت های قهرمانی آسیا صعود کرد.

صعود نوجوانان والیبالیست ایران به جمع ۸ تیم برتر آسیا

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دومین و آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا به مصاف بنگلادش رفت و با برتری برابر این تیم به دور بعد رقابت ها راه یافت.

ملی پوشان نوجوان ایران این بازی را در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵-۱۱، ۲۵-۱۲ و ۲۵-۱۳ به نفع خود به پایان رساند. باتوجه به شکست  تیم ملی در نخستین بازی برابر کره جنوبی ، ایران به عنوان تیم دوم به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

تیم ملی در دور دوم که به صورت گروهی برگزار می شود با تیم های چین تایپه، کره جنوبی و چین هم گروه شده است. با توجه به اینکه ایران و کره جنوبی در دور مقدماتی باهم بازی کردند، پیروزی کره ای ها در این مرحله برای این تیم محسوب می شود و بنابراین بازی این دو تیم در دور دوم برگزار نمی شود.

تیم ها فردا استراحت دارند و شنبه ۱۲ فروردین ایران با چین دیدار می کند.

تیم ملی با ترکیب محمدحسین راستی، محمدرضا حضرت‌پور، امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت خواه، احسان دانش دوست، محمدرضا طهماسب، سهیل کمال آبادی، مرتضی شریفی (کاپیتان)، علی طبری، حسین سلیمان اهری، مهدی جعفروند، مهدی جلوه و سرمربیگری محمد وکیلی در این رقابت ها حاضر است.

ایران با ۷ قهرمانی در این رقابت‌ها پرافتخارترین تیم آسیاست.چین تایپه، هند و کره جنوبی هم هرکدام یک قهرمانی را در کارنامه دارند.

 برنامه کامل مرحله دوم رقابت ها:

شنبه ۱۲ فروردین

کره جنوبی - چین تایپه

میانمار - تایلند

ژاپن - استرالیا

چین - ایران

یکشنبه ۱۳ فروردین

 ایران - چین تایپه

میانمار - ژاپن

استرالیا - تایلند

کره جنوبی - چین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.