۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
کد خبر: 515964

امانوئل سانتوس، مجسمه سازی که مجسمه کریس رونالدو را برای مراسم نامگذاری او در فرودگاه مدیرا ساخت، از طراحی عجیب این مجسمه دفاع کرد.​​​​​​​

 دفاعیه عجیب مجسمه ساز کریس رونالدو

به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته با حضور نخست وزیر و رئیس جمهور پرتغال، نام فرودگاه جزیره مدیرا، محل تولد کریس رونالدو به نام او تغییر کرد. اما این مراسم تحت الشعاع رونمایی از مجسمه ای قرار گرفت که شباهت چندانی به کریس رونالدو نداشت و به تیتر اصلی رسانه های دنیا تبدیل شد.

اما سانتوس از طراحی اش دفاع کرد و تاکید کرد که طبیعی است که همه از مجسمه ای که ساخته، راضی نباشند. او به گلوبو اسپورتس گفت: حتی مسیح هم نمی تواند همه را راضی کند. موضوع سلیقه است. آنطور که به نظر می رسد، ساده نیست. من از عکسی از کریس رونالدو که در اینترنت پیدا کردم، به عنوان پایه طراحی ام استفاده کردم. آن عکس کنار دستم بود و براساس آن شروع به کار کردم.

وی افزود: مسئله اصلی، تاثیر این کار روی نسل های آینده است. همیشه احتمال اختلاف عقیده وجود دارد. من برای این چیزها آماده بودم.کریس عکس هایی که برادرش برایش فرستاده بود را دید. من با برادرش در موزه رونالدو در مدیرا بودم و با توجه به پیام هایی که او فرستاد، می توانم بگویم از چیزی که دیده بود، راضی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.