۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
کد خبر: 515965

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از غیبت ۷ بازیکن خود در بازی فردا برابر پیکان خبر داد.​​​​​​​

 فرهاد کاظمی: با ۷ غایب به مصاف پیکان می رویم

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد کاظمی در آستانه دیدار حساس تیمش برابر پیکان در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال با اعلام این مطلب افزود: متاسفانه در بازی برابر پیکان چندین بازیکن خود را به دلیل محرومیت ، مصدومیت و بیماری در اختیار نخواهیم داشت ، با این حال در بازی فردا بدون توجه به این مشکلات ، با قدرت و انگیزه بالا و برای برد به میدان خواهیم رفت.

کاظمی در ادامه خاطرنشان کرد: ماشین سازی به معنای واقعی کلمه یک تیم متحد و بزرگ است و ما فارغ از غیبت اجباری ۷ بازیکن خود و با تکیه بر توان و غیرت دیگر بازیکنان ، سه امتیاز کامل بازی فردا را کسب خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازیکنان محروم و مصدوم خود در بازی این هفته گفت: در بازی فردا مهدی اسلامی دروازه بان و سعید مهدی پور و ادسون برزیلی مدافعان اصلی تیم را به دلیل سه کارته بودن در اختیار نداریم و علاوه بر این سه بازیکن محروم ، از وجود پیام صادقیان به دلیل بیماری و تب و لرز شدید در روزهای گذشته ، سجاد رهبر ، علی دیندار و سعید مهری نیز به دلیل مصدومیت بی بهره خواهیم بود.

وی در عین حال افزود: علی رغم غیبت این ۷ بازیکن ، من به دیگر بازیکنان آماده تیمم اعتقاد دارم و فردا با انگیزه و قدرت بیشتر و برای کسب هر سه امتیاز بازی وارد زمین خواهیم شد.

کاظمی در خاتمه گفت: هوادارانمان را با یک برد شیرین برابر پیکان خوشحال خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.