۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
کد خبر: 515967

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام، اعلام کرد به دلیل سابقه ای که در اسپانیول دارد، هیچ گاه سرمربی بارسلونا نخواهد شد.​​​​​​​

 پوچتینو: غیرممکن است سرمربی بارسا شوم

به گزارش قدس آنلاین، لوئیس انریکه به تازگی اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد و از پوچتینو به عنوان یکی از گزینه های جانشینی او نام برده می شود و حتی گفته می شود او در چند روز اخیر با جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا دیدار داشته است اما تاکید کرد که حضورش در اسپانیول به عنوان بازیکن و مربی، پیوستنش به بارسلونا را غیرممکن کرده است.

او به خبرنگاران گفت: من هوادار اسپانیول هستم. بنابراین فکر نمی کنم نیاز باشد که بیش از این، در این مورد صحبت کنم. مثل این است که اگر روزی دنیل لوی (رئیس باشگاه تاتنهام) من را اخراج کند، برای من رفتن به آرسنال غیرممکن است. در فوتبال حفظ ارزش هایی مانند وفاداری دشوار است اما برای من، وفاداری و صداقت جلوتر از مربی یا بازیکن بودن قرارمی گیرد. من هوادار اسپانیول هستم و عاشق این تیم هستم. اکنون در تاتنهام هستم و این برای غیرممکن است که روزی به تاتنهام بروم.

وی افزود: دیدار با بارتومئو؟ در یک بار در بارسلونا، پنج شنبه گذشته اتفاقی یکدیگر را دیدیم. من مدت های زیادی است که او را می شناسم؛ قبل از اینکه رئیس بارسلونا شود. خیلی ها اطراف ما بودند. ما احوالپرسی کردیم و ۵ دقیقه با هم بودیم. این عین واقعیت است. می دانید که بعد از این اتفاق، به سختی می توان جلوی شایعات را گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.