مشهد- با حضور استاندار و در راستای شعار نوروز متفاوت، خدمات متفاوت، تمبر اختصاصی نوروز متفاوت در استان خراسان رضوی رونمایی شد.

تمبر اختصاصی نوروز متفاوت در خراسان رضوی رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، تمبر اختصاصی نوروز متفاوت؛ خدمات متفاوت سال ۹۶ به‌همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان رضوی چاپ و منتشر شده است این تمبر نشان‌دهنده اقدامات و خدماتی است که در ستاد اجرایی نوروز متفاوت ۹۶ به ‌همت دستگاه‌های اجرایی خدمات‌سفر استان خراسان رضوی شکل گرفته است

این تمبر با برند«خراسان سرزمین نور و نوروز متفاوت» طراحی شده است.

همچنین انتخاب مشهد به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام ۲۰۱۷ و مشهد شهر جهانی صنایع‌دستی گوهرسنگ‌ها نیز در این تمبر مورد توجه قرار گرفته است.

علیرضا رشیدیان ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از«تمبر اختصاصی نوروز متفاوت در خراسان رضوی»اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال ۹۶از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال باید در استان خراسان رضوی به این سمت حرکت کنیم .

وی افزود: خوشبختانه در حوزه میراث فرهنگی  سرمایه گذاری هایی صورت گرفته که بر این اساس قریب به ۳۰۰ پروژه در حال احداث در استان با بیش از ۵هزارو ۸۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری که در این راستا ۲۲هتل ۵ و این فهرست قرار دارند.


رشیدیان گفت: امیدواریم بتوانیم با احداث و بهره برداری از این پروژه ها بیش از ۱۰هزار فرصت شغلی  جدید ایجاد کنیم و با اقدامات صورت گرفته به جای تمرکز زیارتی و  اشغال مراکز اقامتی در مناسبت های نوروز و تابستان با پیگیری های طرح مبدا به مبدا در تمامی طول سال زائر و مسافر برای حرم مطهر رضوی و شهر مشهد داشته باشیم و علاوه بر زیارت مشهد ۱۰محور گردشگری و بوم گردی های روستایی را فعال کنیم.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: در سال ۹۶ محورهای گردشگری توس، نیشابور، قوچان، تربت جام، تربت حیدریه،سرخس را فعال تر خواهیم کرد و با  توجه به ظرفیت های فرهنگی و طبیعی که در این حوزه ها داریم  گردشگران بیشتری را جذب خواهیم کرد.ضمن اینکه یکی از اهداف مشهد  پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی ظرفیت های فرهنگی،گردشگری و تاریخی خراسان رضوی است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.