ساری- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در تعطیلات نوروزی تاکنون پنج هزار قلم صنایع دستی این استان به مسافران نوروزی اهدا شد.

۵۰۰۰عدد صنایع دستی در مازندران به مسافران نوروزی اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین،دلاور بزرگ نیا بیان کرد: اهدای صنایع دستی مازندران به مسافران نوروزی در ورودی شهرهای استان بخشی از برنامه این اداره کل در تعطیلات نوروزی جاری است .

وی گفت: این هدایا در ایستگاه های نوروزگاهی شهرهای مازندران به مسافران اهدا می شود تا علاوه بر انجام رسم ادب و احترام به مهمانان در مازندران ، هموطنانمان با هنرهای بومی این استان آشنا شوند

بزرگ نیا از برپایی نمایشگاه های ملی و استانی صنایع دستی به عنوان بخش دیگری از فعالیت های نوروزی میراث فرهنگی مازندران یاد کرد و گفت: در حال حاضر ۱۲ نمایشگاه صنایع دستی ملی ، منطقه ای و استانی نوروز سال ۹۶ در شهرهای استان برپاست.

وی افزود: سه نمایشگاه از این تعداد به صورت ملی و با حضور هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان های کشور در رامسر ، نوشهر و ساری برپا شده  و ۲ نمایشگاه منطقه ای در سلمانشهر و چالوس برپاست و نمایشگاه هایی هم در شهرهای رامسر، بابل، بهشهر ، زیراب، پل سفید ، قائمشهر و آمل فعالیت دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.