ساری- بازرس ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: سامانه جامع خدمات دهی به مسافران در این سازمان در دست تهیه است.

سامانه جامع خدمات دهی گردشگری تدوین می شود

به گزارش قدس آنلاین،مصطفی دهقان روز پنجشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری افزود: طراحی این سامانه از حدود چهار ماه پیش در سازمان میراث فرهنگی کشور آغاز شد و پس از پایان مراحل کار قابلیت استفاده برای تمامی گردشگران داخلی و خارجی را دارد.

وی ادامه داد: در این سامانه تمامی خدمات مورد نیاز مسافران از تهیه بلیت گرفته تا اقامتگاه قرار داده می شود و خدماتی را هم از سایر دستگاهها می توانند دریافت کنند ، در این سامانه قرار دارد.

بازرس ویژه رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت که علاوه بر بررسی وضعیت فعالیت دستگاههای اجرایی خدمات رسان، نیاز و نوع خدمات مورد نیاز گردشگران و مسافران نیز از طریق این سامانه قابلیت پیگیری دارد.

وی افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر در استان های کشور می توانند با شناسایی چالش های خدمات رسانی به مسافران و رفع آنها ، برای نوروز سال آینده برنامه ریزی بهتری انجام دهند.

دهقان با اشاره به راه اندازی پروژه ایران هراسی طی سال های اخیر در جهان گفت: با گسترش صنعت گردشگری و معرفی ایران به عنوان یک کشور دوست و صلح طلب ، این پروژه خنثی می شود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.