رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع گفت: ایران علاقمند است که روابط خود را در ابعاد مختلف با سایر کشورهای جهان توسعه داده وبراساس یک رابطه برد-برد اهداف مدنظر خود را اجرایی کند

تاکید بر تحقق اهداف اقتصادی در مشارکت‌های خارجی

منصور معظمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، گفت:ایران علاقمند است که روابط خود را در ابعاد مختلف با سایر کشورها توسعه داده  وبراساس یک رابطه برد-برد بتواند اهداف مدنظر خود را اجرایی کند.

وی در ادامه افزود:براین اساس بازار ایران به روی سایر کشورها باز خواهد بود هرچند این موضوع یک شرط مهم دارد و آن مشارکت متقابل وصادرات بخشی از محصولات تولیدی به خارج از کشور است و اگر کشوری تنها به چشم یک بازار به ایران نگاه کند، جایگاهی در مذاکرات با ما نخواهد داشت.

معظمی با اشاره به عدم بنگاه داری ایدرو در چند سال گذشته، تصریح کرد:ایدرو به عنوان دروازه ورود شرکت های خارجی به ایران عمل می کند وما فکر می کنیم فرصت های فراوانی بعد از برجام برای کشور مهیا شده وتلاش می کنیم از آنها به بهترین نحو بهره ببریم.

معاون وزیر صنعت همچنین اذعان داشت:در مذاکراتمان با شرکت رنو به نتایج مثبتی دست یافته ایم وامیدواریم به زودی خبرهای خوبی از این حوزه  منتشر کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.