سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در لیگ بازی‌ها متفاوت است. مطمئناً هم ما به دنبال برد هستیم و هم سپاهان.

فرکی در بازگشت به اصفهان: به ویسی خسته نباشد می گویم/ خوشحالم کرانچار برگشت

به گزارش قدس آنلاین، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان اظهار  داشت:سال نو را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و برد تیم ملی را هم در دو بازی اخیر تبریک می‌گویم. امیدوارم این بردها در سال جدید ادامه دارد باشد.

وی افزود: خاطرات خوبی از اهالی رسانه در اصفهان دارم و ویژه به همه شما تبریک می‌گویم.

فرکی در خصوص بازی گفت: بازی با سپاهان در این مقطع کمی سخت است چون شرایط حریف تغییر کرده است. من به ویسی خسته نباشید می‌گویم و برایش آرزوی سلامتی می‌کنم. من با او در ارتباط بودم و می‌دانستم که کسالت داشت. از طرفی به کرانچار هم تبریک می‌گویم و خوشحالم که دوباره کرانچار برگشته و با ورود من به اصفهان کرانچار به سپاهان برگشت. از قدیم می‌گویند کوه به کوه نمی‌رسد ولی آدم به آدم می‌رسد.  

فرکی تأکید کرد: هم سپاهان به دنبال برد است و هم سایپا. ما مربی هستیم؛ یک روز در قامت مربی سپاهان و یک روز در قامت مربی سایپا. ما فردا تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین خارج شویم و امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم هرچند اعتقاد دارم وقفه تعطیلات، روند آمادگی تیم‌ها را دچار خلل کرده باشد.

وی افزود: آخرین بازی که با سپاهان بازی کردیم در جام حذفی بود که ما بازی را واگذار کردیم ولی هر دو تیم به فینال نرسیدند. اما شرایط لیگ متفاوت است و همه تیم‌ها برای جایگاه خوب تلاش می‌کنند. ما تغییرات بسیار زیادی داشتیم و در نیم‌فصل دوم روند مثبتی در تیم ما ایجاد شد ولی به صورت صددرصد از عملکرد تیمم راضی نیستم و امیدوارم برای بازی فردا از اصفهان دست پر خارج شویم.

فرکی در خصوص اینکه چرا سایپا این همه تساوی به دست می‌آورد، گفت: 2 بحث در مورد این سوال شما وجود دارد؛ اول مبحث تغییرات که از مدیریت گرفته تا بازیکنان کادر فنی صورت گرفت و این خودش نیازمند به هماهنگی است. شاید اگر در 2 بازی به جای مساوی برنده بودیم الان جایگاه‌مان خیلی قابل قبول بود. مبحث دوم مشکل گلزنی است. ما در نقل و انتقالات تلاش کردیم که بازیکن بگیریم که این کار را هم انجام دادیم ولی از آن بازیکن جواب نگرفتیم. نه اینکه آن بازیکن بد باشد ولی ما جواب لازم را نگرفتیم و این را هم اشاره کنم که ضعف گلزنی در فوتبال ایران وجود دارد و در آخر هم این را بگویم که واقعاً در بعضی از بازی‌ها بدشانس بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.