ساری- امام جمعه ساری با بیان اینکه تمامی بستر ها و امکانات پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در کشور مهیاست بیان کرد: مسوولان باید درراستای تحقق و جامه عمل پوشاندن به این دغدغه مقام معظم رهبری اقدام لازم را انجام دهند.

امکانات پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در کشور مهیاست/از بلوف های سیاسی هراسی نداریم

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری با بیان اینکه ما در کشور همه امکانات برای پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی داریم، اضافه کرد: دشمنان تا به حال تهدید کردند اما هیچ کاری نتوانستند بکنند و ما با تهدیدهای دشمن از میدان خارج نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه توجه به تولید و اشتغال برای همه مردم و مسئولان وظیفه و تکلیف است، گفت: برای سال گذشته ۴۷۸ میلیارد تومان بسته اقتصادی و صنعتی و هزار و ۸۱ کارگاه کوچک و بزرگ در مازندران محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند با تحریم‌های جدید برجام را نقض کنند و بتوانند به کشور فشار وارد کنند، افزود: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن و به ویژه آمریکایی ها اظهار داشت: ما از بلوف‌های سیاسی هراسی نداریم.

امام جمعه ساری افزود: آنها با فشار و تحریم می‌خواهند قدرت موشکی کشور را تضعیف کنند اما به دشمنان می‌گوییم این خواب شما هیچ‌گاه تعبیر نمی‌شود.

وی با اشاره به باز شدن راه سفر به حج گفت: عربستان دشمن بدتر از آمریکا برای ایران است و آمریکا با پول عربستان با ایران اسلامی دشمنی می‌کند و قدردان سازمان حج و زیارت هستیم که با مذاکرات، آل‌سعود را وادار کرد شرایط مسلمانان ایرانی برای حج را بپذیرد.

وی با تأکید بر اینکه باید تولید و اشتغال را در کشور جدی بگیریم، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم از توطئه‌های دشمن نجات بگیریم باید گوش به فرمان و فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

طبرسی با اشاره به روز طبیعت بیان کرد: به گفته مسئولان مازندران پرجمعیت‌ترین و پُر ترافیک‌ترین مسافران نوروزی را در کشور دارد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مازندران بهشت ایران است و از کسانی که وارد این استان می‌شوند می‌خواهیم به فرهنگ این دیار احترام بگذارند، گفت: تفریح در روز طبیعت عیبی ندارد اما با معصیت سازگار نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.