بشرویه- امام جمعه موقت بشرویه روزجمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: ۱۲ فروردین ماه اوج سربلندی و عزت انقلاب اسلامی است و با رای "اری" مردم به انقلاب،حکومت انقلاب اسلامی تثبیت شد.

۱۲ فروردین ماه اوج سربلندی و عزت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،حجت الاسلام  علی اکبر حدادیان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بشرویه که با حضور مردم در محل مصلی نماز مسجد جامع میدان برگزار شد اظهار داشت : بهترین راهی که انسان را به کمال معنوی میرساند مساله تقوا است و ائمه اطهار مسلمانان را همواره به تقوای الهی توصیه کردند.
امام جمعه موقت بشرویه افزود:برای رسیدن به مقام تقوا باید از خداوند کمک خواست تا به فضائل معنوی آراسته شویم چرا که تقوا موجب میگردد تا مقرب درگاه الهی شویم چرا که خداوند روز قیامت انسان را بازخواست خواهد کرد.  
حدادیان با اشاره به فرا رسیدن ماه با برکت رجب تصریح کرد: ماه رجب از جمله ماه های بسیار با برکتی است که دارای اعمال ویژه ای می باشد.
امام جمعه موقت بشرویه در ادامه با اشاره به شهادت جانسوز امام هادی بیان کرد:این امام همام در سخت ترین شرایط به ترویج دین اسلام پرداخت و با وجود حکام ظالم بازهم دست از تبلیغ ارزش های اسلامی برنداشت.  
وی افزود:برخی امامان به دلایل مختلف نتوانستند قیام های بزرگی همچون عاشورا را داشته باشند و به تناسب موقعیت اقدام کردند.
حدادیان روزجمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: ۱۲ فروردین ماه اوج سربلندی و عزت انقلاب اسلامی است و با رای "اری" مردم به انقلاب، حکومت انقلاب اسلامی تثبیت شد.
امام جمعه موقت بشرویه با گرامیداشت روز طبیعت و با تاکید بر رعایت نظافت در طبیعت در روز ۱۳ فروردین گفت:در این روز مردم از طبیعت بهره مند میشوند و به عنوان سنت زیبای کشور بوده که روز طبیعت نیز نام گرفته است.
وی افزود:بهار بازگو کننده بخش کوچکی از قدرت بی کران و نشانه های الهی است که با نگاه به اثار طبیعت، قدرت خداوند تجلی می یابد و باید مراقب طبیعت خدادای باشیم.
حدادیان بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در روز سیزدهم فروردین برای حفظ جان مسافران و کاهش تصادفات جاده ای تاکید کرد.
امام جمعه موقت بشرویه با اشاره به فرا رسیدن مراسم اعتکاف هم گفت:این مراسم عظیم هر ساله در ایام ۱۳ تا ۱۵ رجب برگزار میشود و فرصت ارزشمندی برای برقراری ارتباط بیشتر با خالق هستی است.
وی افزود:امید است تا شرکت کنندگان در اعتکاف از توفیق بزرگی که نصیبشان شده بهره مند شده و از برکت این ایام استفاده کامل را ببرند.
حدادیان در ادامه جمهوری اسلامی ایران را زمینه ساز حکومت حضرت مهدی دانست و گفت:ایران اسلامی علی رغم توطئه ها و تحریم ها هر روز بر قله های پیروزی غلبه میکند و در شرایط حساس داخلی و خارجی و منطقه ای، شرکت گسترده در انتخابات از حساسیت ویژه ای برخوردار است.
امام جمعه موقت بشرویه با توصیه به کاندیداهای انتخابات افزود:کاندیداها که خود را شایسته خدمتگزاری می دانند به دور از تخریب همدیگر، در راستای تبلیغ قانونی در موقع تعیین شده اقدام کنند و بدور از تخریب رقیب و در راستای عمل به قوانین انتخابات تلاش کنند 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.