بهشهر- مدیر بندر امیرآباد بهشهر از ورود پنج هزار و ۵۰۰ گردشگر دریایی به بندر امیرآباد خبر داد و گفت: این تعداد از گردشگران در طول نوروز امسال از از این بندر بازدید کردند.

۵۵۰۰ گردشگر از بندر آمیر آباد بازدید کردند

به گزارش قدس آنلاین، علی خدمتگزار اظهار داشت: توسعه توریسم دریایی از مسائل مهمی است که با قوت دنبال می شود و در نوروز امسال با اجرای طرح گردشگری دریایی، شاهد ورود ۵ هزار و ۵۰۰ توریسم دریایی در این بندر بودیم.

وی ادامه داد: نیمه نخست تعطیلات نوروزی، بیش از ۵۵۰۰ نفر طی ۹۰۹ سرویس توسط چندین فروند قایق تفریحی موجود، جهت گردشگری دریایی جا به جا شدند.

وی با بیان اینکه برای بهره مندی از موهبت دریایی، باید گردشگری دریایی مورد توجه جدی قرار گیرد، بیان داشت: در این راستا بندرامیرآباد طرح گردشگری دریایی را برای نوروز با قوت ادامه می دهد تا راهی برای توسعه توریسم دریایی باشد.

خدمتگزار با اشاره به اینکه مازندران از استانهای گردشگری است اضافه کرد: بندر امیرآباد می تواند نقش مهمی در گردشگری داشته باشد و باید جایگاهی این بندر در گردشگری به مردم شناسنده شود.

وی با تاکید بر توجه به مسافرت دریایی در بندرامیرآباد بهشهر گفت: زیرساختهای اولیه حمل و نقل دریایی آماده است و باید با استفاده از ظرفیت های مختلف بخش خصوصی این بخش فعال شود

مدیر بندرامیرآباد بهشهر با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات و برنامه ریزی ها جهت اجرای بهینه طرح گردشگری دریایی انجام شد، افزود: فعال کردن شناورها و قایق های تفریحی دریایی در این بندر، راهی برای اشتغال دریایی و توسعه توریسم است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.