ساری- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران جمعه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد:تعداد ۱۶۴ واحد پذیرایی و گردشگری در طی بازرسی های بعمل آمده تذکر دریافت کردند.

 ۱۶۴واحد گردشگری در مازندران تذکر دریافت کردند/۸ تن مواد غذایی معدوم شد

به گزارش قدس آنلاین، دلاور بزرگ ‌نیا اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی با هدف تامین سلامت و بررسی کیفیت ارایه خدمات تعداد ۴ هزار و ۳۰۱ بازدید از واحد های اقامتی و پذیرایی و صنوف عرضه مواد غذایی انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه در همین رابطه  ۸هزار و ۹۷۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم‌سازی شد، افزود: ۱۲هزار ۸۳۸ مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته است.

وی تعداد اخطاریه بهداشتی برای صنوف را ۱۴۳ مورد عنوان کرد و گفت: در همین مدت  ۳۷ مورد اماکن بهداشتی در استان تعطیل شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۱ هزار و ۵۲۹ گردشگر از موزه‌های استان بازدید کردند، اضافه کرد: ۱۰هزار و ۳۷۱ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند.

وی تعداد مأموریت‌های انجام شده هلال احمر را ۳۳۶ مورد اعلام کرد و افزود: طی این مدت ۱۱۵ مورد امدادرسانی به تصادفات توسط جمعیت هلال احمر استان انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه به یکهزار و ۵۳۷ مصدوم عملیات امدادرسانی انجام شد، گفت: یکهزار و ۳۷۸ نفر به صورت سرپایی در پایگاه‌های هلال احمر امدادرسانی شدند.

بزرگ ‌نیا تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاها را ۱ میلیون و ۵۴۴ هزار نفر اعلام کرد و افزود:دو میلیون و ۴۲۲هزارو ۳۰۰ نفر در روستاهای استان اقامت انتخاب کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.