خمین- رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم و نماینده مردم همدان درمجلس گفت: برنامه ششم توسعه با دستور مقام معظم رهبری در مجلس طی شش ماه کار شبانه روزی تدوین شد و اولویت آن مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی و تحقق عدالت و اقتصاد مقاومتی است.

اولویت برنامه ششم توسعه مبارزه با مفاسد اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی که شامگاه جمعه در جمع مردم خمین در مسجد باقرالعلوم(ع) سخن می گفت، اظهار داشت: برنامه ششم توسعه با دستور مقام معظم رهبری در مجلس طی شش ماه کار شبانه روزی تدوین شد و اولویت آن مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی و تحقق عدالت و اقتصاد مقاومتی است. 

وی افزود: در برنامه ششم، ۲۲ مشکل در کشور شناسایی و برای رفع این مشکلات راه حل پیش بینی شده که با رفع این مشکلات، برای یک میلیون نفر اشتغال ایجاد می‌شود، البته برای اجرای آن به اعتقاد و عزم راسخ نیاز است و باید مدیرانی کار را در دست بگیرند که توانایی اجرا داشته باشند.

حاجی بابایی گفت: اگر بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در کشور محقق کنیم بسیاری از مشکلات از جمله رکود تولید و... برطرف می شود و علت اینکه امروز کشور ما به رکود اقتصادی مبتلا شده ‌عدم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم و نماینده مردم همدان در مجلس بیان کرد: کشور ما از ظرفیت‌ها و ذخایر ارزشمندی همچون نیروی انسانی توانمند برخوردار است اما شاهد مشکلات اقتصادی هستیم؛ برای عبور از این مسائل باید با حرکت انقلابی و جهادی در پی تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

حاجی بابایی خاطرنشان ساخت: امروز اگر تفکر جهادی بر همه ما حاکم شود ایجاد اشتغال و رونق تولید کار سختی نیست و در این راستا مسئولان باید خلاهای موجود در مدیریت مشکلات کشور را اصلاح کنند تا شاهد حل این مسائل باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شش میلیون نفر در سراسر کشور تحت پوشش مستقیم کمیته امداد و بهزیستی هستند که در سال جاری مستمری این خانواده ها افزایش چشمگیری خواهد یافت تا فشار اقتصادی کمتری به آنها وارد شود.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم و نماینده مردم همدان در مجلس در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران براساس تفکر دینی و اسلامی پایه گذاری شده که این تفکر و انقلاب به جریانی قدرتمند و موثر در دنیا به عنوان الگوی راهبردی جهان اسلام تبدیل شده و ما در دنیا انقلابی را رقم زدیم تا به عنوان پیروان اهل بیت(ع) شناخته شویم.

حاجی بابایی خاطرنشان ساخت: دیدیم که در سوریه تمام دنیا متحد شدند تا خون شهیدان و صدای انقلاب اسلامی را سرکوب کنند، ولی شهدای مدافع حرم، دشمنان اسلام را شکست دادند و این از برکت خون پاک شهدا است که باید قدردان آنها باشیم.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم و نماینده مردم همدان در مجلس اضافه کرد: امروز آحاد مردم کشورمان باید با روحیه انقلابی و جهادی برای پیشرفت و توسعه تلاش کنند و با بهره گیری از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، در راه حل مشکلات موجود و مسائل اقتصادی و بیکاری قدم بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.