آقای روحانی در نوروز ۹۶ در سه استان به صورت حضوری و یا ویدئوکنفرانس در ۶۴ مورد افتتاح پروژه و یا آغاز عملیات اجرایی شرکت کرد در حالی که در این بخش از کارنامه دولت در مدت مشابه سال گذشته حتی یک مورد هم دیده نمی‌شود

فعال شدن ناگهانی روحانی در نوروز ۹۶ انتخاباتی است؟

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، حجم فعالیت‌های حسن روحانی و کابینه دولت یازدهم  به صورت محسوسی افزایش یافته است. به گونه‌ای که در روزهای اخیر پروژه های مختلفی در کشور در حال افتتاح هستند، پروژه‌هایی که از دیدگاه ناظران سیاسی از جناح‌های مختلف کشور بیش از آنکه رنگ و بوی عمرانی داشته باشند و رنگ بوی انتخاباتی به خود گرفته‌اند.

در این میان انتقادهای مختلفی از این رفتار دولت در شبکه های اجتماعی و رسانه‌های مختلف مطرح شده است و حتی کار تا جایی جدی شده که حتی صدای مدافعان و حامیان دولت نیز در آمده است.

عبدالله رمضان زاده سخنگوی دولت اصلاحات و از حامیان حسن روحانی اخیرا در صفحه شخصی یکی از شبکه های اجتماعی خود نسبت به این اقدامات دولت یازدهم و حسن روحانی انتقاد کرده و می‌نویسد:
افتتاح پروژه ها توسط شخص جنابعالی در دو ماه پیش رو تاثیر مثبتی بر افکار عمومی نخواهد داشت این امر را به دیگران بسپارید!



این انتقادات از رئیس‌جمهور در حالی اتفاق می‌افتد که بابررسی و مقایسه فعالیت‌های شخص رئیس جمهور دربازه تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۵ با تعطیلات نوروز امسال مشاهده می‌شود که به صورت محسوسی تعداد سفرهای استانی، دیدارها و افتتاح پروژه های مختلف افزایش یافته است.

در مدت تعطیلات نوروز سال ۹۵ حسن روحانی با سفر به کیش ضمن بازدید از چند پروژه در حال فعالیت، در مجمع سالیانه مناطق آزاد تجاری سخنرانی کرد. این در حالی است که رئیس‌جمهور امسال به جای یک سفر استان تا کنون ۳ سفر به استان های خراسان جنوبی، کردستان و گیلان داشته است و علاوه بر سخنرانی در همان مجمع سالیانه مناطق آزاد، دیدارها و سخنرانی های متعددی داشته و چند ده پروژه را نیز افتتاح کرده است.

کارنامه عملکرد حسن روحانی در نوروز سال۹۵ فاقد هرگونه افتتاح پروژه و یا کلنگ زنی است در حالی که در سال ۹۶ به صورت قابل توجهی حجم این اقدامات گسترش یافته است.

حسن روحانی در آخرین روز سال ۹۵ نه تنها به دیدار بخشی از خانواده بهزیستی کشور رفت بلکه با حضور در مجموعه دارویی رازک از ۶۰ قلم داروی جدید رونمایی کرد این در حالی است که وی در ۴ روز آخر سال ۱۳۹۴ هیچ اقدامی را در کارنامه ندارد و به نظر میرسد دوران تعطیلات را سپری می کرده است.

حسن روحانی در نوروز ۹۶ تنها در سه استان به صورت حضوری و یا ویدئو کنفرانس در ۶۳ مورد افتتاح پروژه و یا آغاز عملیات اجرایی شرکت کرده است و همانگونه که گفته شد این بخش از کارنامه دولت در مدت مشابه سال گذشته فاقد حتی یک مورد است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا دولت در نخستین روز اداری سال ۱۳۹۶ در سفر به کردستان، از چند طرح بزرگ صنعتی، کشاورزی، انرژی و عمرانی به ارزش بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بهره برداری کرد و برای نخستین بار کارخانه های مهم و صنعتی مانند پتروشیمی و کارخانه لاستیک بارز در کردستان به بهره برداری رسید.

همچنین در سفر حسن روحانی به گیلان ۲ واحد بزرگ صنعتی تولید ورق های فشرده چوبی در رشت و مجتمع بندری کاسپین افتتاح و عملیات احداث بزرگترین اسکله گردشگری دریای خزر و بزرگترین آکواریوم کشور در منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

جدول زیر به صورت دسته‌بندی شده فعالیت‌های حسن روحانی در تعطیلات نوروز امسال و سال گذشته را مورد مقایسه قرار داده است.

منبع: نسیم آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.