بیرجند-نماینده مردم بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر روحانی به خراسان جنوبی برای نمایندگان مردم تربیون نگذاشتند تا نمایندگان مشکلات مردم را بازگو کنند .

فرصتی برای ارائه گزارش نمایندگان مردم در در سفر روحانی به بیرجند داده نشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی پیش از ظهر شنبه در اجتماع مردم قهستان ازتوابع شهرستان درمیان با تسلیت شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: تولید واشتغال  مهم ترین مشکل کشور است.

وی با بیان اینکه روحانی در سفر به بیرجند پروژه‌هایی را افتتاح کرد که یک مقام استانی هم می‌توانست افتتاح کند، گفت: سفر روحانی به بیرجند هیچ سودی برای مردم استان خراسان جنوبی نداشته است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:اگر در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر قبلی پرداخت می‌شد، ویا کلنگ راه آهن وانتقال آب زده می‌شد، سفر پر برکتی محسوب وسبب خوشحالی مردم می‌شد.

عبادی افزود:در  سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در دوم فروردین ماه امسال تنها پروژه‌هایی افتتاح شد که مسئولان استانی هم می‌توانستند آن را افتتاح کنند واین در صورتی است که رئیس جمهور باید قولهایی که داده بود را عملیاتی می‌کرد.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین معضلات اشتغال و کالای قاچاق است که باید با کالای قاچاق مبارزه جدی صورت گیرد افزود: کالای غیر قاچاق وواردات از مجاری قانونی هم سبب ورشکست شدن تولید کننده داخلی است واقتصاد در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است که امسال هم از سوی رهبری نسبت به این موضوع اهمیت داده شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه افزایش پروازهای فرودگاه بیرجند پیگیری‌های زیادی انجام دادیم که در این راستا دو پراوز دیگر از تهران وبه پرواز از بیرجند به کیش به پروازهای فرودگاه بیرجند افزوده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.