شهرکرد- به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی، محدودیت های ترافیکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در محورهای چهارمحال وبختیاری اعلام شد.

محدودیت های ترافیکی در چهارمحال و بختیاری اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، در محورهای اصفهان – بروجن -لردگان - ایذه، لردگان - یاسوج تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲تا ساعت ۲۴روزهای ۱۲ تا ۱۴ فروردین ماه ۹۶ ممنوع است.
بر این اساس، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزاد راه‌ها و بزرگراه‌ها و محورهایی که ضرورت ایجاب کند؛ ممنوع است.
در تمام محورهای برون شهری که در ایام پایانی نوروز ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع خودروهای سنگین اعمال می شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثناست.
همچنین محدودیت ترافیکی در محور ایذه – شهرکرد، تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۸ تا ساعت۲۴ تاریخ های ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه در محورهای فوق اعمال می شود.
استان چهارمحال و بختیاری در جنوب غربی کشور در بین ۲ استان اصفهان و خوزستان واقع است.
در هفته نخست نزدیک به ۳۴هزار مسافر نوروزی در این استان اسکان یافتند و صدها هزار خودرو در طول تعطیلات نوروزی در محورهای این استان تردد کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.