اصفهان- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعمال محدودیت های ترافیکی همزمان با روز سیزدهم فروردین خبر داد.

محور های ارتباطی اصفهان با محدودیت ترافیکی روبروست

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین پورقیصری در این رابطه گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور در روز ۱۳ فروردین در همه محورهای برون‌شهری استان ممنوع است.

وی افزود: این محدودیت‏ و ممنوعیت‏‌ها برای روان‌سازی عبور و مرور و آرامش بیشتر مسافران هنگام بازگشت از سفرهای نوروزی در جاده‏‌های استان اعمال شده است.

وی همچنین با اشاره به حجم بالای ترافیک در روز سیزدهم فروردین خاطرنشان کرد: شهروندان می‏‌توانند برای کاهش بار ترافیکی محورهای استان در ساعات اولیه روز به مراکز تفریحی استان سفر کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی از قراردادن سبزه بر سقف خودروها خودداری کنند چون ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان با همه این متخلفان برخورد می‏‌کنند.

وی از ممنوعیت حمل و نقل محموله‏‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور دریافت کرده‏‌اند هم خبر داد و افزود: تردد خودروهای حامل این نوع بار در همه راه‌های اصلی برون‌شهری استان از ساعت ۷ صبح امروز ۱۲ فروردین تا ساعت ۶ صبح روز ۱۵ فروردین ممنوع است.

سرهنگ پور قیصری تصریح کرد: تردد انواع تریلر و کامیون در محورهای سلفچگان- قم، جاده قدیم و آزادراه کاشان- قم و محورهای مواصلاتی نایین- خور- طبس و نایین- جندق- دامغان، اصفهان- بروجن و یاسوج - اصفهان از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ فروردین ممنوع است.

وی گفت: ورود و تردد همه خودروهای ترانزیت مواد سوختی در جاده‌های استان اصفهان هم از ساعت ۷ صبح امروز تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ فروردین ممنوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.