۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
کد خبر: 516191

کرج-مدیر عامل جمعیت هلال احمر البرز از مصدومیت ۱۱۰ نفر بر اثر حوادث جاده‌ای از ابتدای اجرای طرح نوروزی هلال احمر در این استان ‌خبر داد.

جاده های البرز ۱۱۰ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، ناصر چرخساز اظهار داشت: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی که از ۲۵ اسفند ماه ۹۵ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد، ۸۶ عملیات امداد و نجات توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان البرز انجام شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع این ۸۶ مورد عملیات  ۴۴۰ حادثه دیدند،افزود: ۱۱۰ نفر در این حوادث  مصدوم شدند که ۹۷ نفر از آنان به مراکز درمانی اعزام شده و ۱۳ نفر نیز به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز با بیان اینکه همچنین دراجرای طرح ملی هلال احمر ۳۳ نفر در پایگاههای امداد و نجات بین شهری اسکان داده شدند افزود: در طرح نوروزی امسال ۳۲ ایستگاه امدادی هلال احمر در محورهای مواصلاتی این استان برای خدمات مسافران استقرار داشتند که از مجموع این پایگاه‌ها ۲۰ پایگاه ثابت و سیار در بخش معاونت امداد و نجات و ۱۲ پایگاه در حوزه جوانان است که ۲ پایگاه امدادی توانا نیز ویژه خواهران است‌.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها به صورت ۲۴ ساعته آماده امداد رسانی هستند، گفت: این پایگاه ها در محور کرج -چالوس، شهرستان طالقان، آزاد راه کرج - قزوین ، اشتهارد و فردیس فعال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.