اراک- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از ممنوعیت تردد خودروهای باربری سنگین در معابر و بزرگراه‌های استان مرکزی در روز طبیعت خبر داد.

تردد خودروهای باری در بزرگراه های استان مرکزی ممنوع شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ ابوالفضل امیدی اظهار داشت:تردد خودروهای باربری سنگین از ساعت ۵ بامداد روز ۱۳ فروردین تا ساعت ۲۴ همان روز در معابر و بزرگراه ها ممنوع است و از هرگونه تردد خودروهای باربری سنگین در معابر و بزرگراه‌های استان مرکزی جلوگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: حمل مسافر با وسیله باربری از جمله وانت بار و کامیونت ممنوع بوده و ماموران پلیس در صورت مشاهده ضمن اعمال قانون از ادامه حرکت وسیله نقلیه جلوگیری می‌کنند زیرا چنین اقدامی امکان بروز خطرات جانی برای سرنشینان را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: در روز ۱۳ فروردین با پارک خودرو در محل غیرمجاز، پارک دوبله و هرگونه توقفی که منجر به سد معبر شود برخورد قانونی شده و وسیله نقلیه توسط جرثقیل جابجا می شود و این درحالی است که پلیس در اعمال قانون هیچگونه اغماض و چشم‌پوشی قائل نخواهد بود.

وی ادامه داد: حمل بار غیرمتعارف و سرنشین اضافی با موتورسیکلت ممنوع است و با تخلفات موتورسواران به ویژه در محورهای بزرگراهی و جاده ها برخورد قانونی می‌شود زیرا براساس امار موجود، عابران پیاده و راکبان موتورهای سیکلت بخش عمده تلفات حوادث رانندگی را تشکیل داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.