اصفهان- مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از ارائه جامع ترین نرم افزار الکترونیکی راهنمای مسافران کشور در راستای نوروزی متفاوت به گردشگران در استان اصفهان خبر داد.

نرم افزار الکترونیکی«مسافریار» به گردشگران اصفهان اهدا شد

به گزارش قدس انلاین، فریدون اله یاری افزود: در راستای اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری، این نرم افزار برای اولین بار در ایران به گونه ای طراحی شده که مسئولین و ارائه دهندگان خدمات سفر از طریق آن می توانند با گردشگران به صورت مستقیم در ارتباط بوده و همچنین اطلاعات و چگونگی ارائه خدمات خود را به گردشگران اطلاع رسانی کنند.

وی تاکید کرد: از طریق این سامانه گردشگران نیز می توانند نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را به اطلاع ستاد سفر استان برسانند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان همچنین تاکید کرد: تمامی کمیته های عضو ستاد سفر استان اصفهان نیز می توانند از طریق این سامانه به مسائل و مشکلات گردشگران رسیدگی کنند.

وی افزود: در این نرم افزار ضمن ارائه آخرین دستورالعمل های ایمنی مربوط به ترافیک جاده ها، وضعیت آب و هوا، اطلاعات مربوط به لیست تمامی واحدهای اقامتی استان، اعم از هتلها، مهمانپذیرها و کمپ های دائم و موقت در سطح استان، ارائه شده است.

وی ادامه داد: ارائه لیست تمامی جاذبه های تاریخی، گردشگری، زیارتی ، طبیعی ، مراکز خرید، رستورانها و همچنین لیست مراکز خدماتی، اعم از داروخانه، بیمارستان، پمپ بنزین ، پایگاه های اورژانس و هلال احمر، بانک ها، مساجد، تعمیرگاه های اتومبیل، ایستگاه های دوچرخه و مراکز اقامت و پذیرائی بین راهی، در این نرم افزار پیش بینی شده است.

اله یاری همچنین به نحوه اطلاع رسانی در این نرم افزار نیز اشاره کرد و افزود: نقشه تمامی راهها، جاده ها و حتی خیابانهای شهرها از طریق سیستم GPS در این نرم افزار وجود دارد.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی این نرم افزار در تمامی جاده ها و ۱۰۷ شهر استان صورت پذیرفته و گردشگران می توانند با نصب این نرم افزار روی گوشی های تلفن همراه خود از خدمات آن بهره مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.