ساری- دبیر کمیته انتظامی و امنیتی ستاد خدمات سفر مازندران گفت: در طرح نوروزی امسال تاکنون، تلفات حوادث جاده‌ای در استان نسبت مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد کاهش داشته است.

تلفات حوادث جاده ای در مازندران کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سید تقی میرحسینی با بیان اینکه تعداد ۶ هزار و ۵۰۳ نفر نیرو در سطح استان برای امنیت کامل  مسافران و شهروندان تلاش می‌کنند ادامه داد: حاصل این تلاش و احتیاط لازم از طرف رانندگان موجی شد تا در طرح نوروزی امسال تاکنون، تلفات حوادث جاده‌ای در استان مازندران نسبت مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد کاهش یابد.

دبیر کمیته انتظامی و امنیتی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گفت: یک‌‎هزار و ۴۵۷ اکیپ شامل گشت خودرویی، موتوری و پیاده در سطح استان جهت تامین امنیت مسافران به صورت شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه هستند.

میرحسینی با اشاره به نظارت بر عملکرد پلیس در طرح نوروزی افزود: ۳۸ اکیپ گشت خودرویی وظیفه نظارت بر عملکرد پلیس را برعهده دارند.

دبیر کمیته انتظامی و امنیتی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به پایان روزهای تعطیل از رانندگان خواست عجله‌ای برای برگشت نداشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.