اراک- وقوع دو تصادف زنجیره ای در محور قدیم ساوه - همدان و محور اراک- شازند، موجب برخورد ۵۵ خودرو با یکدیگر شد.

۵۵خودرو طی دو حادثه تصادف زنجیره ای باهم برخورد کردند

به گزارش قدس آنلاین، ۵۵ خودرو طی دو حادثه تصادف زنجیره ای در محور قدیم ساوه-همدان و محور اراک-شازند با یکدیگر برخورد کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه در رابطه با حادثه برخورد پنج خودرو در جاده سد الغدیر ساوه در محور قدیم ساوه - همدان اظهار داشت: در این سانحه جاده ای پنج خودرو شامل سه دستگاه پراید، یک دستگاه سمند و یک دستگاه پژو با یکدیگر برخورد کردند.

نعمت الله عزیزی افزود: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشت، اما پنج مصدوم برجای گذاشت.

وی خاطرنشان ساخت: پس از اطلاع رسانی حادثه بلافاصله تیم اورژانس شهری ساوه به محل حادثه اعزام شده و مصدومان را پس از انجام اقدامات درمان پیش بیمارستانی، برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

در سانحه جاده ای دیگری که عصر روز جاری در محور اراک -شازند به وقوع پیوست، ۵۰ خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام خبر این تصادف زنجیره‌ای گفت: این سانحه جاده ای در محور اراک - شازند در حوالی روستای رباط میل به وقوع پیوست که طی آن ۵۰ خودرو با یکدیگر برخورد کردند، اما خوشبختانه این رویداد تلفات جانی در پی نداشت.

ایرج کهریزی افزود: محورهای استان مرکزی از صبح یکشنبه به علت بارش، عمدتا لغزنده هستند و رانندگان باید جوانب احتیاط و ایمنی را کاملا رعایت کنند تا از اینگونه حوادث پیشگیری شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر عوامل پلیس راه و انتظامی در حال بازگشایی مسیر هستند چراکه به سبب این سانحه جاده ای، از زمان وقوع تاکنون این مسیر با ترافیک و کندی تردد مواجه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.