عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز درگیر جنگ اقتصادی هستیم گفت: ایران امروز برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد و معیشت مردم به یک حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد.

کشور برای چرخش اقتصاد مردم نیازمند یک قاسم سلیمانی است/ امروز درگیر جنگ اقتصادی هستیم

به گزارش قدس آنلاین، رستم قاسمی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ضمن اشاره به مبحث «ما می‌توانیم» تصریح کرد:‌ ایران کشور مقتدر و ثروتمندی است که با مدیریت درست منابع و نیروی انسانی می‌تواند مشکلات معیشتی مردم را برطرف کند.

وی ادامه داد: همان‌طور که در امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی حرف اول را در منطقه می‌زند با برنامه اقدام و کارشناسی دقیق نیز می‌تواند بسیاری از پل‌های اقتصادی که به دلایل مختلف ازجمله سوء مدیریت شکسته شده است را ترمیم و بازسازی کند.

فرمانده اسبق قرارگاه خاتم‌الانبیا همچنین تصریح کرد:‌ درحال حاضر مردم درگیر جنگ اقتصادی هستند و برای پیروزی در این جنگی که هرروز عرصه را بر مردم بیشتر از قبل تنگ می‌کند باید به سمت مدیریت جهادی برویم.

وزیر سابق نفت اظهار داشت: مردم امروز دیگر تحمل شعار وعده سیاسی ندارند و به دنبال کسی هستند تا فارغ از دعواهای سیاسی گامی در جهت بهبود اوضاع اقتصادی آن‌ها بردارد.

وی همچنین با اشاره به ثمرات مثبت مدیریت جهادی گفت:‌ ما چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی هروقت و هرکجا که بر نقشه راهبردی معمار انقلاب مبنی بر اینکه ما می‌توانیم تکیه کردیم پیروز بودیم.

قاسمی همچنین با اشاره به رشادت‌های مدافعان حرم در سوریه و عراق گفت:‌ ما امروز شاهدیم که حاج قاسم و دیگر هم‌رزمانش چطور با تیکه بر فرمایشات مقام معظم رهبری و مدیریت جهادی سایه جنگ را از کشورمان دور کردند که این خود یکی از معجزات مدیریت جهادی است.

وی همچنین در پایان با شاره به نام سال جاری به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» تأکید کرد:‌ ایران امروز برای به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد و معیشت مردم به یک سردار قاسم سلیمانی نیاز دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.