ساری- پلیس راه مازندران همچنان محدودیت های ترافیکی بعد از تعطیلات نوروزی را در جاده های راتباطی مازندران اعمال می کند.

جاده های ارتباطی مازندران همچنان با محدودیت های ترافیکی همراه است

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام پلیس راه استان مازندران محدودیت های ترافیکی جاده های هراز و چالوس کماکان ادامه دارد و در محور کرج – چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در این محور ممنوع می باشد وتردد انواع وسایل نقلیه در این محور از ساعت ۱۲ دوشنبه تا ساعت ۳ بامداد روز های بعد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای یاد شده تا ساعت۳ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز ضمن ممنوعیت تردد انواع تریلر در این محور، تردد انواع کامیون و کامیونت تا ساعت ۲ بامداد روز ۱۵ فروردین ماه از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است .

تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴  دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۸ صبح دوشنبه تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه در این محور از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

در این اطلاعیه از مسافران گرامی خواسته شده است ، ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و خودداری از تردد های غیر ضروری در صورت نیاز به اطلاعات شماره ۲۱۸۲۹۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس حاصل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.