بانوی ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی با کمان ایران گفت: شانس مدال‌آوری برای ما در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی صدد صد است.

رکوردهایم با مردان برابری می کند/ کسب مدال بانوان در بازیهای آسیایی قطعی است

به گزارش قدس آنلاین، پریسا براتچی درباره مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا اظهار داشت: کاپ آسیا برای من مسابقات خوبی بود. چهار سال در تیم ملی حضور داشتم و تلاش کردم به مدال برسم. این مسابقات انتخابی جام جهانی تیراندازی با کمان در لهستان هم بود و اهمیت زیادی داشت. در تیراندازی با کمان و در آسیا حریفان قدری از چین، کره جنوبی و هند داریم و شانس کسب سهمیه در مقابل این حریفان زیاد نیست اما خود فدراسیون و سرمربی تیم ملی هم می‌داند که تلاش زیادی کردم تا به سطح بالایی برسم.

 وی در گفتگو با تسنیم تاکید کرد: در اردوهای تیم ملی رکوردهای من با رکورد مردان برابری می‌کرد و حتی در تمرینات در تلاش بودم رکوردم را از مردان هم بالاتر ببرم. روزهای نخست مسابقات کاپ آسیا با وزش باد روبه‌رو بودیم و کار سخت بود اما خودم را با شرایط وفق دادم و مسابقات رده‌بندی را به خوبی پشت سر گذاشتم. نفر ششم در مرحله مقدماتی بودم و در مرحله حذفی هم دو حریف قدرتمند از هند و چین‌تایپه که مدال‌های ارزشمندی در کارنامه دارند را شکست دادم و در پایان هم با صعود به فینال از بابت کسب سهمیه خیالم راحت شد و با آرامش بیشتری وارد میدان شدم و به مدال طلا رسیدم.

بانوی ملی پوش کشورمان تصریح کرد: روزهای نخست سال 96 برای من خوب گذشت و عیدی خوبی برای خانواده و مردم ایران داشتم.

براتچی در خصوص امکانات لازم برای ادامه موفقیت بانوان کماندار و کسب مدال در بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: پیش از بازی‌های آسیایی چند رخداد مهم از جمله جام جهانی لهستان را پیش‌رو داریم. مسابقات جهانی در چین و ترکیه نیز پیش از مسابقات آسیایی برگزار می‌شود و این فرصت را دارم تا در رقابت‌های جهانی بدرخشم و در ادامه با آسانی در اندونزی صاحب مدال شوم. فدراسیون هم تمام تلاش خود را برای برگزاری اردوها انجام داده و سرمربی نیز تمام وقت در اختیار تیم ملی است و شانس مدال‌آوری برای ما در بازی‌های آسیایی صددرصد است. از همین الان هم برنامه‌های خود را برای کسب مدال تنظیم کرده‌ایم.

وی درباره شانس مدال‌آوری بانوان در بخش تیمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش تیمی در تیم ملی اختلاف زیادی بین ملی‌پوشان وجود ندارد و رکوردها خوب است. در تیراندازی با کمان تجربه نقش مهمی در موفقیت دارد و ما ملی‌پوشان با تجربه‌ای داریم و از لحاظ تیمی هم شرایط‌مان مطلوب است و همدلی خوبی بین ملی‌پوشان وجود دارد. امیدوارم این انسجام را تا بازی‌های آسیایی حفظ کنیم.

عضو تیم ملی تیراندازی بانوان کشورمان گفت: از همه کسانی که تا اینجای کار از من حمایت کرده‌اند از جمله فدراسیون، کادر فنی و خانواده‌ام تشکر می‌کنم. سال‌های زیادی منتظر کسب مدال بودم و خوشبختانه به هدفم رسیدم و امیدوارم این مدال‌آوری را در لهستان نیز تکرار کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.