۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 516356

سرمربی یوونتوس با تمجید از عملکرد بازیکنانش در بازی برابر ناپولی پرداخت و تاکید کرد تیمش با ادامه چنین نمایش‌هایی می‌تواند قهرمان سری A شود.

کری خوانی سرمربی یوونتوس برای دیگر حریفان

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس شب گذشته (یکشنبه) در هفته‌ سی‌ام لیگ ایتالیا برابر ناپولی به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا جدال قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ ایتالیا برنده‌ای نداشته باشد.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از دیدار حساس شب گذشته در نشست خبری خود از این بازی اعلام رضایت کرد و گفت‌: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم. تحرک خوبی داشتیم ولی متاسفانه وقتی که گل را به ثمر رساندیم، کنترل بازی را از دست دادیم و این ناپولی بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت. به اندازه کافی در نیمه دوم دقت نداشتیم تا از تک موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. این انتظار را داشتم که بازی در زمین ناپولی دشوار باشد و همان طور که شما دیدید، به سختی این بازی برای ما پیش رفت. 

سرمربی یوونتوس در ادامه‌ اظهار کرد: باید از بازیکنانم تمجید کنم. شما نمی‌توانید در همه بازی‌ها تیم برتر زمین باشید؛ آن‌هم برابر تیمی همچون ناپولی که در خانه و با حمایت هواداران بازی می‌کند. با وجود این موقعیت‌های خوبی حتی برای برد داشتیم. مهم‌ترین موضوع برای ما این است که با امتیاز، زمین بازی را ترک کردیم آن‌هم در شرایطی که در بهترین فرم خودمان قرار نداشتیم. این شب آرامی برایمان نبود. خوشبختانه این تساوی به سود ما تمام می‌شود و در واقع باید این را بگویم که با چنین بازی‌هایی است که شما می‌توانید قهرمان شوید.

به نقل از ایسنا، در این بازی هواداران ناپولی به شدت علیه گونسالو ایگواین، مهاجم سابقشان شعار سر دادند و او را هو کردند. مهاجم آرژانتینی نتوانست در این بازی گلزنی کند. آلگری در پایان سخنان خود درباره مهاجم تیمش نیز گفت‌: ایگواین عملکرد خوبی داشت. در نیمه نخست او خیلی خوب بود. او همیشه قدردان تیم ناپولی بوده است. تیم حریف نیز باید قدردان او نیز باشد. این مسیر حرفه‌ای است که هر بازیکنی در فوتبال آن را طی می‌کند و به نظر من نباید زیاد به آن پرداخت.

یوونتوس چهارشنبه همین هفته‌ باید در دور برگشت نیمه نهایی  جام حذفی ایتالیا بار دیگر برابر ناپولی به میدان برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.