خرم آباد- معاون امداد و نجات هلال احمر لرستان از امدادرسانی تیم های امداد و نجات این جمعیت به ۲ هزار و ۴۶۷ نفر در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این ایام تعداد حوادث امدادرسانی شده در استان ۱۶۴ مورد بوده است.

هلال احمر لرستان به ۲۴۶۷ نفر امدادرسانی کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمد باقر محمدی اظهار کرد: تعداد مصدومانی که در این ایام هلال احمر با آنها مواجه شد ۵۱۴ نفر و تعداد متوفیان ۱۰ نفر بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اسکان هزار و ۹۷۳ نفر توسط جمعیت هلال احمر استان عنوان کرد: در این مدت ۸۹ نفر توسط تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه ۳۳۴ نفر توسط تیم‌های امداد و نجات به صورت سرپایی درمان شدند، گفت: در طرح نوروزی مجموع نیروهای عملیاتی ۶۵۳ نفر روز بوده است.

محمدی بیان کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حوادثی که جمعیت هلال احمر استان امسال با آن روبه‌رو شد ۱۶ درصد کاهش یافت.

وی به کاهش ۳۵ درصدی مصدومان نسبت به سال گذشته  اشاره  و تصریح کرد: تعداد متوفیان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه تعداد امدادرسانی جمعیت هلال احمر نسبت به سال قبل ۲۵ درصد کاهش داشته است خاطرنشان کرد: تعداد اسکان ۱۰ درصد کاهش، تعداد انتقال مصدومان ۱۷ درصد افزایش و تعداد مراجعه کنندگان سرپایی ۴۰ درصد کاهش یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.