شیراز- مراسم تشییع پیکر مدیرکل فقید حفاظت محیط زیست استان فارس صبح دوشنبه از مقابل این اداره کل با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مدیرکل محیط زیست فارس برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع پیکر مدیرکل فقید حفاظت محیط زیست استان فارس صبح دوشنبه از مقابل این اداره کل با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست برگزار شد.

در این مراسم که استاندار فارس، مدیران استانی و شهروندان شیرازی به همراه فعالان حوزه محیط زیست حضور داشتند، پیکر حمزه ولوی مدیرکل فقید حفاظت محیط زیست استان فارس تشییع و به استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داده شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور همچنین با همراهی استاندار فارس  ساعت ۱۵ عصر دوشنبه در آیین خاکسپاری مرحوم ولوی در شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت می‌کند.

 حمزه ولوی مدیرکل فقید محیط زیست استان فارس روز جمعه یازدهم فروردین در اثر عارضه قلبی درگذشت.

به گزارش تسنیم٬ متن پیام  تسلیت معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

وفات مدیر توانمند، اندیشمند و فداکار سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر حمزه ولوی سبب تالم و تاثر فراوان است. او که سابقه‌ای طولانی در فعالیت برای محیط زیست کشور داشت، از مدیران موفقی به حساب می آید که خدمات ارزشمندی به کشورش کرده است. مرحوم دکتر ولوی هیچ لحظه‌ای از کوشش برای محیط زیست فروگذار نکرد و حاصل عمرش موید این کوشش‌هاست.
او از مدیران خوشنام و موفق دولت بود و چه در دوره پیش از مدیریت و در زمان مدیریتش دستاوردهای قابل توجهی داشت. درگذشت این انسان متفکر و تلاشگر را به جامعه دوستداران محیط زیست و به خصوص به خانواده سربلند و عزیز این همکار گرامی تسلیت می‌گویم.
بر اساس این گزارش٬ مرحوم حمزه ولوی از روستای القچین سفلی شهرستان چرام کهگیلویه و بویر احمد، دارای دکترا در رشته زیست شناسی (اکولوژی – جانوران دریا) از دانشگاه خرمشهر بود و در کارنامه خود مسئولیت هایی مانند معاونت اداره کل محیط زیست بوشهر، معاونت پایش، معاونت محیط طبیعی و معاونت فنی اداره کل محیط زیست فارس را داشت. او همچنین دارای سابقه تدریس در دانشگاهها به عنوان پژوهشگر برتر در زمینه مسایل محیط زیست به حساب می آمد و بسیاری از پژوهش‌هایش به زبان انگلیسی ارائه شده بود.
این مرحوم همچنین از شاعران خوب و ارزنده‌ای بود که بسیاری از اشعارش را به زبان محلی می سرود و سال گذشته در همین روزها به عنوان چهره ماندگار شعر مورد تجلیل قرار گرفت. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.