۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 516470

پیشکسوت پرسپولیس می گوید رامین رضاییان در این تیم خرد شده است!

رضاییان در پرسپولیس خُرد شد!

به گزارش قدس آنلاین، حمید استیلی درباره شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان آمادگی روحی، روانی و همین‌طور فنی گذشته‌اش خود را نداشت. البته من فکر می‌کنم این موضوع دلایل متعددی داشت که یکی از آنها تعطیلات نوروزی بود. اگر خاطرتان باشد این تیم سال را با شکست مقابل الریان به پایان برد و با شکست مقابل صنعت نفت آبادان سال جدید را شروع کرد. من فکر می‌کنم بازیکنان در تعطیلات نوروز به خاطر مسافرت‌هایی که انجام دادند نتوانستند آمادگی و شادابی خودشان را حفظ کنند. این شکست برای پرسپولیس یک زنگ خطر بود تا بازیکنان به خودشان بیایند. خوشبختانه تیم با توجه به امتیازاتی که در گذشته جمع کرده الان هم با اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم صدرنشین است.

وی درباره حضور نیافتن هواداران پرسپولیس در ورزشگاه تختی آبادان و حضور هواداران آبادانی هم گفت: حضور هواداران در موفقیت یک تیم اهمیت زیادی دارد. البته در ایران کلا اینگونه است وقتی تیمی گل بزند و برنده شود هواداران بیشتر حمایت می‌کنند. این را هم باید بگویم که پرسپولیس نباید امیدی نسبت به حضور هوادارانش در آبادان داشته باشد. به هر حال در این شهر نه هوادار پرسپولیسی و نه هوادار استقلال وجود دارد زیرا من بارها به آنجا رفته‌ام و هیچ وقت ندیدم که آبادانی‌ها تیمی غیر از شهر خودشان را تشویق کنند.

استیلی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره اینکه برانکو اعلام کرده نیازی به حضور رضاییان تا پایان فصل ندارد، گفت: رامین رضاییان امسال در پرسپولیس خیلی اذیت شد. من از نزدیک شاهد این موضوع بودم. رضاییان در ابتدای فصل پیشنهادی از باشگاه تراکیه‌ای داشت اما به هر حال بنا به دلایلی به ایران بازگشت تا پیراهن پرسپولیس را بپوشد اما او را در این تیم اذیت کردند. بارها می‌دیدم رضاییان که بازیکن فیکس تیم ملی بود را دقیقه ۸۸ یا ۹۰ به بازی می‌گرفتند و این موضوع واقعا روی روح و روان این بازیکن تاثیر گذاشته بود. او در تیم ملی بسیار خوب می‌درخشید و بازیکن فیکسی بود. هر زمانی هم که در پرسپولیس به بازی گرفته شد یا برای این تیم پاس گل داد یا گلزنی کرد. شاید بتوان گفت بخش اعظمی از امتیازات این تیم را که الان به قهرمانی پرسپولیس منجر شده رضاییان به دست آورده است. با این حال پرسپولیس ملی‌پوش تیمش را خرد کرد.

وی ادامه داد: شاید بهتر بود از همان ابتدای فصل رامین به تیم دیگری می‌رفت. درست است در یک تیم مربی تصمیم‌گیری می‌کند اما رامین را در پرسپولیس اذیت کردند. هم برای رضاییان تیم‌های زیادی وجود دارد و هم در پست این بازیکن برای پرسپولیس بازیکنان زیادی هستند. الان هم به نظر من بهترین اتفاق ترانسفر کردن این بازیکن است.

استیلی در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم به خاطر اختلاف ۹ امتیازی بین پرسپولیس صدرنشین و تیم دوم جدول وجود دارد پرسپولیس ۹۵ درصد شانس قهرمانی دارد. باخت مقابل صنعت نفت یک شوک برای تیم محسوب می‌شد و مطمئنا این اتفاق در دیدارهای آینده رخ نمی‌دهد.

وی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی گفت: تیم ملی در دو بازی گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست مقابل چین و قطر به پیروزی برسد. در حال حاضر شرایط تیم ملی به گونه‌ای شده که از نظر بازیکن غنی است به طوریکه در دیدار مقابل چین کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون که بازیکنان لژیونر هستند روی نیمکت نشستند این یعنی تیم از نظر نیمکت بسیار قوی است. من فکر می‌کنم صعودمان به جام جهانی دیگر قطعی شده و از الان باید به حضور موفق در جام جهانی فکر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.