عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: حرکات خارج از قانون در تأمین امنیت انتخابات صورت نگیرد و رغبت مردم برای حضور در صحنه افزایش یابد.

حرکات خارج از قانون در تأمین امنیت انتخابات صورت نگیرد/ رغبت مردم برای حضور در صحنه افزایش یابد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس،  احمد همتی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان سمنان که با حضور شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهدای فرمانداری این شهرستان برگزار شد، به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، اشاره کرد و افزود: از آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها همواره قانون‌محوری مدنظر بود و تلاش شد تا همه حرکات در چارچوب قانون باشد.

وی بیان کرد: قانون، عدالت و شفافیت رغبت مردم را برای حضور در صحنه افزایش می‌دهد و باید این اصول دیده شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث امنیتی نیز نباید حرکاتی خارج از قانون صورت گیرد؛ چراکه این امر نیز دلسردی مردم را فراهم کند.

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین به بحث آمایش سرزمینی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌اند این بحث در دوران ریاست‌جمهوری‌شان مطرح شد و اکنون باید با دقت و سرعت بیشتری پیگیری شود.

به گزارش فارس؛ پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت‌ماه 96 برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.