مسئولان باشگاه سایپا به تنها چیزی که فکر نکرده‌اند، انتخاب سرمربی جدید و جانشین برای حسین فرکی بوده است.

درویش: به تنها چیزی که فکر نکرده‌ایم انتخاب جانشین فرکی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، رضا درویش در مورد شرایط تیم سایپا گفت: بازیکنان ما در تعطیلات نوروزی تمرینات خوبی انجام دادند. در بازی با سپاهان هم تقریباً همه بازیکنان‌مان را در اختیار داشتیم فقط کلانتری از تیم ما غایب بود. با این حال اخراج عزت پورقاز از زمین شرایط تیم ما را از هم پاشید ضمن اینکه بازیکنان می‌گویند یک پنالتی سایپا در بازی با سپاهان گرفته نشده است.

وی افزود: داور حتی می‌توانست احسان حاج‌صفی بازیکن تیم سپاهان را اخراج کند. او یک کارت زرد داشت. با این حال سر داور داد و بیداد کرد و بطری را مقابل داور به زمین کوبید که داور ملاحظه او را کرد و به این بازیکن کارت قرمز نشان نداد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد دیدار با نفت تهران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: در این مسابقه محکوم به پیروزی هستیم. نفت مربی خوبی دارد. علی دایی مربی بزرگی است، اما ما باید در این بازی برنده شویم. 

درویش در واکنش به شایعه مذاکره باشگاه سایپا با علی دایی برای فصل آینده و همچنین رایزنی برای انتخاب سرمربی فصل آینده اظهار داشت: به تنها چیزی که اکنون فکر نکرده‌ایم انتخاب سرمربی است. علی دایی مربی بزرگی است، اما واقعاً به انتخاب سرمربی فصل آینده فکر نکرده‌ایم. حسین فرکی هنوز به ما نگفته است قصد جدایی از سایپا را دارد. پیرامون انتخاب سرمربی فصل آینده هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم. 

وی در مورد احتمال سقوط سایپا به لیگ دسته اول گفت: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. با این حال بازیکنان و کادر فنی ما تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا نتیجه خوبی در هفته‌های پایانی لیگ کسب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.