۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 516673

سرمربی تاتنهام ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند قهرمان رقابت‌های این فصل لیگ برتر شود.

امیدواری سرمربی تاتنهام به قهرمانی در لیگ جزیره

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، تاتنهام با هفت امتیاز کمتر از چلسی در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. آنها باید فردا (چهارشنبه) در زمین سوانزی به میدان بروند و این‌ در حالی است که چلسی دیدار سختی باید برابر منچسترسیتی در خانه داشته باشد. دیدارهایی که ممکن است اختلاف هفت امتیازی در صدر جدول را کمتر کند.

مائوریسیو پوچتینو قبل از دیدار برابر سوانزی درباره شانس قهرمانی تیمش در رقابت‌های این فصل لیگ برتر گفت‌: در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند رخ بدهد. تمام بازیکنان ما از شرایطی که در آن قرار دارند آگاه هستند. باید اعتقاد داشته باشیم که می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم. تا زمانی که این اعتقاد را داشته باشیم، با قدرت پیش خواهیم رفت و برای رسیدن به قهرمانی می‌جنگیم. در فوتبال همه چیز امکان پذیر است. این نظر و عقیده من است. فاصله زیادی با صدر جدول رده‌بندی نداریم و نباید بگذاریم که این فاصله بیشتر شود. لیگ برتر فشرده و دشوار پیگیری می‌شود. امیدوارم تیمم بتواند فاصله موجود با چلسی را کمتر و کمتر کند.

سرمربی تاتنهام گفت‌: انسان مثبت اندیشی هستم و اگر از من بپرسید به چلسی در صدر جدول رده‌بندی خواهیم رسید یا خیر، می‌گویم بله، می‌رسیم. اگر متمرکز باشیم و خودمان را باور کنیم، فکر می‌کنم بتوانیم اختلاف‌مان را با چلسی کمتر کنیم. فقط باید به بازی این هفته‌ فکر کنیم. به هیچ وجه نباید امتیازی را از دست بدهیم. امیدوارم با کسب این سه امتیاز به چلسی نزدیکتر شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.