یزد - مدیرحج و زیارت استان یزد گفت: سازمان حج و زیارت کشور طی بیانیه ای اعلام کرد زائران حج تمتع ازدهه سوم فروردین ماه می توانند نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام خود برای اعزام به حج تمتع اقدام نمایند.

ثبت نام حج تمتع  از دهه سوم فروردین ۹۶ آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر شریفی درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارداشت: با توجه به فراهم شدن شرایط تشرف حجاج جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع سال ۱۳۹۶، تمام دارندگان قبوض ودیعه ‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تیرماه ۸۵  می‌توانند از دهه سوم فروردین ماه بر اساس شرایطی که دراطلاعیه تکمیلی سازمان حج و زیارت اعلام می شود، نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام خود برای اعزام به حج تمتع ۱۳۹۶ اقدام کنند.

وی افزود: نحوه ثبت نام و شرایط ثبت نام نیز از طریق حج و زیارت استان یزد نیز اعلام می شود.

شریفی تصریح کرد: تمامی افرادی که درخواست تغییر ودیعه خود به بستگان درجه یک دارند میتوانند با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی این نقل و انتقال را انجام دهند.

این مسئول در مورد انصراف ۳۰۰ نفر از حجاج یزدی ازحج تمتع گفت: خبری درفضای مجازی به این عنوان انتشار یافته که این خبر کذب بوده  وتا دراین زمینه هیچ گونه انصرافی از سوی حجاج یزدی صورت نگرفته است.

وی افزود: تنها مرجع رسمی در خصوص اخبار مربوط به حج از طریق دفتر حج و زیارت در استان یزد است و هر خبری به غیر از آن نیز کذب است.

شریفی خاطر نشان ساخت: امسال نیز حجاج یزدی با توجه به برنامه های کشوری سازمان حج و زیارت می توانند ثبت نام کنند و به این سفر معنوی اعزام شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.