بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۳۴ کیلو ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری دو نفر متهم در یک عملیات پلیسی مشترک با انتظامی استان اصفهان خبر داد.

۳۴ کیلو گرم  مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری گفت:مبنی بر اینکه شخصی به هویت «ر- ا» با یک دستگاه خودرو تریلی در امر تهیه و قاچاق مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به استان های شمال و شمال شرق کشور فعالیت دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از حدود یک ماه کار اطلاعاتی و فنی نهایتا مشخص شد که نامبرده فوق قصد دارد مقداری مواد مخدر سنتی را از شهرستان بردسیر به استان همدان منتقل کند که در راستای تعامل اطلاعاتی اخبار و اطلاعات مواد مخدر مراتب جهت اقدام عملیاتی به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان- شهرستان های اردستان و کاشان اعلام شد.

سردار مظاهری با بیان اینکه تعداد دو اکیپ از مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان و یک اکیپ از پلیس مبارزه با مواد مخدر اردستان اقدام به کنترل محورهای ورودی شهرستان کردند، گفت: مامورین مستقر در عوارضی قمصر واقع در محور اتوبان یک دستگاه خودرو تریلی کشنده با بار گندله به رانندگی فردی به هویت«ع-ا» و سرنشینی فردی به هویت«ر-ا» که از بردسیر کرمان عازم همدان بودند متوقف و خودرو را با اقدامات تامینی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل می کنند.

 فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به این عملیات مشترک پلیسی افزود : پس از تخلیه بار کامیون مقدار۳۴ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در مابین بار کشف و دو نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.