رئیس شورای اداری دیشموک از شناسایی و دستگیری قاتل جوان دیشموکی با هوشیاری مسئولان قضایی و نیروی انتظامی شهرستان خبر داد.

عامل قتل دلخراش جوان دیشموکی شناسایی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حسن امیریان اظهار داشت: در ابتدای سال و در سوم فروردین 96 شاهد قتل یکی از جوانان ورزشکار روستای درغک بوده‌ایم و به علت اینکه جسد مقتول در فاصله بین روستاهای درغک و شوتاور قرارداشت نیز با واقعه حمله به نگهبان طرح آب در روستای شوتاور همزمان شده بود.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: ابتدا ظاهر قضیه نشان می‌داد که کشف دست‌های آلوده به این قتل به این آسانی مشخص نشود، اما  با هوشیاری کارآگاهان ومسئولین قضایی بخش چاروسا و دیشموک و نیروهای انتظامی و امنیتی بزودی عاملین قتل راشناسایی کردند.

وی افزود: جای بسی خوشحالی است که ریشه این قتل دلخراش بزودی آشکارشد و بدون تردید روشن شدن این واقعه زمینه آرامش و امنیت بیشتری را برای مناطق دیشموک وچاروسا به دنبال خواهد داشت و اگر در آینده کسی بخواهد جرمی مرتکب شود باید بداند که خیلی زود معما قتل حل می‌شود و  به دست عدالت سپرده خواهد شد.

امیریان بیان کرد: در این روزهای ابتدای سال بخشداری دیشموک به لحاظ ثبت نام شوراهای اسلامی و شروع انتخابات و نیز واقع شدن قتل در روستای درغک ایام سختی را پشت سر گذاشته و مدیریت انتخابات و مدیریت امنیت روستای درغک کار دشواری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به  لحاظ پشتیبانی و هدایت به موقع فرماندارکهگیلویه هردو موضوع را به خوبی مدیریت کرده‌ایم و به دلیل تاکیدات فرماندار در این روزها بیشتر درمحل روستای درغک بوده‌ام که جا دارد ازمردم با فرهنگ و متمدن درغک به ویژه از بستگان مقتول به خاطر سعه صدر تقدیر و تشکر کنم.

رئیس شورای اداری دیشموک تصریح کرد: اولین بار یک تجربه جدید ازسوی این خانواده‌های مقتول راداشتیم که روشی انسانی وخداپسندانه بود و آن هم این بوده که خودشان پیشگام آرامش وامنیت شده اند واعلام کرده اند که بغیر ازخانواده قاتل، حتی باسایراقوام و برادرانش کاری ندارند و تازه نسبت به قاتل وخانواده وی صرفا تقاضای طی نمودن مسیرقانون و رویه قضایی را پیشنهاد کرده‌اند.

وی بیان کرد: با شناسایی قاتل حادثه روستای درغک که به زودی اسامی این حادثه معرفی و در حال بررسی از طرف قوه قضائیه است از مردم محترم روستاهای درغک و دهنو انتظار می‌رود که همچنان که تاکنون ثابت نموده‌اند به آینده بخش دیشموک و توسعه وعمران آن پایبند باشند و از هرگونه اتفاقی که زمینه‌ساز نا امنی شود پرهیز نمایند و از این به بعد نیز شاهدهمکاری آنها باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.