سرمربی منچستریونایتد نسبت به گل سالم تیمش که به اشتباه آفساید اعلام شد، ابراز نارضایتی کرد.

واکنش جالب مورینیو بعد از تساوی مقابل اورتون/ ای کاش در فوتبال ویدیو چک بود!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته‌ سی و یکم لیگ برتر انگلیس در خانه به دیدار اورتون رفت و در حالی که یک گل از حریف عقب بود، با ضربه سر ایبراهیموویچ به گل رسید ولی کمک داور به اشتباه این گل را آفساید اعلام کرد. هرچند شیاطین سرخ در ‌دقیقه ۹۴ از روی نقطه پنالتی توانستند گل خورده را جبران کنند ولی ژوزه مورینیو نسبت به اشتباه داوری گله کرد.

مورینیو در نشست خبری گفت‌: ما دو گل سالم به ثمر رساندیم  ولی این را با خنده به شما می‌گویم. از عملکرد کمک داور ناراحت نیستم زیرا تصمیم خیلی سختی برای او بود. فقط اگر ویدیو چک در فوتبال بود، آن صحنه به سود ما گل اعلام می‌شد و می‌توانستیم پیروز این بازی شویم. فشار زیادی روی دروازه‌ حریف آوردیم. اورتون نیز با تعویض‌هایش به ما کمک کرد. آنها بازیکنان دفاعی به زمین آوردند تا ما را به حمله دعوت کنند. البته یک روملو لوکاکوی خطرناک در خط حمله آنها وجود داشت که می‌توانست خطرساز شود. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. از نظر فوتبالی شاید خوب نبودیم اما از تلاشی که به خرج دادیم رضایت دارم.

سرمربی منچستریونایتد ‌اضافه کرد: اکنون کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کار آسانی نیست و فقط از نظر ریاضی ممکن است. این اتفاق به نتایج رقبایمان بستگی دارد. ۲۰ بازی بدون باخت در لیگ برتر فوق‌العاده‌ است ولی مساوی‌های زیادی در خانه کسب کردیم. به همین دلیل است که در حال‌ حاضر در چنین شرایطی قرار گرفتیم. خوب بازی می‌کنیم ولی متاسفانه نمی‌توانیم به گل برسیم. فکر می‌کنم در پایان فصل به همین دلیل مجازات شویم. حالا شاید بهتر باشد که روی دیدارهایمان در لیگ اروپا تمرکز کنیم.

منچستریونایتد در شروع هفته‌ بعد در لیگ باید با ساندرلند بحران زده بازی کند. شیاطین سرخ در ادامه‌ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر اندرلشت بلژیک به میدان خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.