گرگان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با پیش بینی حضور ۶ هزار معتکف در ایام البیض در مساجد این شهرستان گفت: برای ایام اعتکاف جاری ۶۰ مسجد شهرستان گرگان در نظر گرفته شده است.

۶۰ مسجد شهرستان گرگان آماده پذیرایی از معکتفان است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن نیشابوری صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد: در سال گذشته ۵۳ مسجد در شهر و روستای شهرستان گرگان مراسم پرفیض اعتکاف برگزار شد و بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر معتکف شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان بیان داشت: ۲۳ مسجد در داخل شهر گرگان و بقیه در شهرهای جلین، سرخنکلاته و قرق و بقیه روستاهای شهرستان گرگان این مراسم پرفیض و معنوی را برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه نشست تخصصیتر را با دستگاههای و نهادهای که در اعتکاف همکاری دارند برگزار می کنیم، افزود: دستگاههایی که در مسائل اجتماعی جامعه دخیل هستند میتوانند از ظرفیت اعتکاف برای اجرای برنامهها اجتماعی بهرهگیری کنند.

وی یادآور شد: به غیر از مبلغی که هر معتکف برای حضور در این مراسم می پردازد، در هر مسجد برای هر معتکف مبلغی بین ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان از سوی مساجد تامین میشود و خیران خوبی در شهرستان گرگان در این خصوص همکاری میکنند و مشکلی در این بخش نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.