بجنورد- نماینده مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی گفت: حضور پلیس در همه عرصه‌ها، امنیت آفرین است.

حضور پلیس در همه عرصه ها امنیت آفرین است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله مهمان نواز در دیدار با فرمانده انتظامی خراسان شمالی و مسئولان انتظامی و مرزبانی استان، ضمن تبریک سال نو گفت: نیروی انتظامی در کلیه صحنه ها همیشه آماده و حاضر بوده و به شکر خداوند کارنامه درخشانی داشته است.

وی امنیت حاکم در ایران اسلامی را، بی‌نظیر خواند و افزود: بی‌تردید امنیت و آرامش، مدیون خون شهیدان، وحدت مردم و تلاش های گسترده امنیت آفرینان نیروهای انتظامی و دستگاه های امنیتی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان در ادامه گفت: از ویژگی های استثنای نظام ما این است که فرماندهی کل قوا رهبر دینی و مرجعیت مردم و نعمتی است که نصیب ما شده، و ما اعتقاد داریم بخشی از امور نیروهای انتظامی و اطلاعاتی جنبه معنوی دارد و شما وسیله برای اجرای آن هستید.

وی به ناامنی ها در سطح جهان اشاره کرد و گفت: در جمهوری اسلامی با کمک خداوند و عنایت اهل بیت (ع) توطئه هایی کشف می شود و این امر به واسطه تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی و دعای خیر مردم است.

وی ادامه داد: در سطح جهان ناامنی هایی وجود دارد که درکشور ما با تلاش پلیس شاهد آن نیستیم و در صورت وجود ناامنی توسط پلیس کشف و خنثی می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان با اشاره به حضور بسیار ملموس و محسوس پلیس در ایام نوروز افزود: کسانی که اسباب آسایش مردم را فراهم می کنند، وظیفه بزرگی بر عهده دارند، کار مأموران امنیتی و انتظامی ثواب و اجر زیادی دارد.

وی در پایان عملکرد نیروی انتظامی استان خراسان شمالی را رضایت‌بخش خواند و گفت: امروز به حمدالله سکان نیروی انتظامی در استان در دستان فرماندهانی مومن، ولایی، مدیر و مدبر است که از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی استان به پاس امنیت حاکم تقدیر و تشکر کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.