۲۳۵ نماینده مجلس در بیانیه ای برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی اعلام آمادگی کردند.

بیانیه ۲۳۵ نماینده در حمایت از فرامین رهبر انقلاب در نامگذاری سال

  به گزارش «قدس آنلاین»،  در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با امضای ۲۳۵ نماینده مجلس در حمایت از فرامین مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۳۹۶ قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب با هوشمندی و آگاهی به مسائل جاری کشور و اطلاع از دغدغه های ملت ایران و نگرانی آحاد ملت، سال ۱۳۹۶ را با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری فرموده اند. بی تردید رسیدگی جدی به وضعیت موجود و بحران بیکاری و رکود تولید و عدم تحرک در فضای کسب و کار با وجود تقاضای فزاینده برای ورود به فضای کار به ویژه قشر جوان و تحصیل کرده ضرورت اهتمام جدی در ایجاد فرصت های جدید اشتغال را با حمایت از صنعت و تولید داخلی برای تمامی خدمتگزاران و کارگزاران نظام اسلامی به یک وظیفه و تکلیف قانونی مبدل نموده است.

نیازمند همت ملی و همگانی است، بر این اساس نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با سایر مسئولین و خدمتگزاران  نظام، حمایت عملی و همه جانبه خویش برای رفع موانع قانونی در حوزه کسب و کار و حمایت از تولید داخلی و همچنین نظارت موثر و صحیح بر اجرای منویات معظم له همت خواهیم گذارد.

مجلس شورای اسلامی با بهره مندی از تمام ظرفیت های قانونی و نظارتی خویش و همچنین آمادگی جهت همکاری و بررسی و رسیدگی به طرح های ویژه جهت حمایت از تولیدداخلی، افزایش سطح اشتغال زایی برای تحقق اهداف شعار امسال، تمام توان خویش را به کار خواهد زد. در این راستا برای پیشبرد هرچه بیشتر این اهداف متعالی، هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و تمام کمیسیونهای تخصصی و فراکسیون های مرتبط و مرکز پژوهش های مجلس فعالیت های خود را در تحقق خواست ها و مطالبات به حق مردم شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی متمرکز نموده و گام های موثری برخواهندداشت.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.