تولیت آستان قدس رضوی(ع) گفت: رنج‌آورترین موضوع برای بنده ناتوانی در پاسخگویی کامل به درخواست‌های فراوان اشتغال است، در این زمینه نیازمند کار جهادی هستیم.

رنج‌آورترین موضوع برای بنده ناتوانی در پاسخگویی به درخواست‌های فراوان اشتغال است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حجت السلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در اجلاس مدیران بارگاه منور رضوی(ع) اظهار داشت: سال 96 سال مدیریت جهادی در وصول حقوق موقوفات است. باید مطالبات آستان قدس به‌صورت جدی و با حساسیت وصول شود. در تصویب برنامه سال 96 علاوه بر نظر کارشناسان و مدیران مربوطه، بنده برای هربخش به‌صورت جداگانه وقت گذاشته و برنامه‌ها را نهایی کرده‌ام؛ اجرای کامل برنامه‌های تصویب‌شده مورد تأکید است. 

وی گفت: همه اقدامات عمرانی که به نام آستان قدس انجام می‌شود، باید از بهترین کیفیت و استحکام برخوردار باشد. باید تلاش شود ضمن افزایش تولید؛ کیفیت نیز ارتقا یابد و پایین آمدن کیفیت غذای حضرت به‌دلیل افزایش آمار غذا به هیچ عنوان پسندیده نیست.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: افزایش قابل توجه نذورات در سال 95 نشان دهنده همراهی و مشارکت مردم با امور خیرخواهانه است. هرچه خدمت‌رسانی بیشتر شود، مشارکت مردم افزایش خواهد یافت که مصداق دیگری از این مشارکت جمعی و مؤمنانه را در احداث زائرشهرها شاهد هستیم.

وی بیان کرد: حضور فعال، مؤثر و صحیح در فضای مجازی در راستای تحقق اهداف آستان قدس باید مورد توجه باشد. اموال و دارایی‌های آستان قدس موقوفاتی بوده و باید از هر امری که به هر شکلی اسراف تلقی می‎شود، جلوگیری کرد. رنج‌آورترین موضوع برای بنده ناتوانی در پاسخگویی کامل به درخواست‌های فراوان اشتغال است.

آیت الله رئیسی بیان کرد: در این زمینه نیازمند کار جهادی هستیم، بخش‌های تولیدی و اقتصادی آستان قدس، تمام تلاش خود را برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با افزایش خطوط تولید به کار ببرند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.