در نشست فردای این جبهه نام قالیباف هم جزء نامزدها خواهد بود. بیانیه وی به معنای انصراف از کاندیداتوری نیست.

عضو هیئت رئیسه جمنا: بیانیه قالیباف به معنای انصراف از کاندیداتوری نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، عضو هیئت رییسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت بیانیه اقای قالیباف به معنای انصراف از کاندیداتوری نیست.

مهدی محمدی در پاسخ به پرسشی درباره بیانیه اخیر محمدباقر قالیباف با تاکید بر اینکه متن بیانیه روشن است گفت: آقای قالیباف گفته من درخواستی برای کاندیداتوری ندارم و این حرف درستی است. هیچ‌کدام از این آقایان درخواست کاندیدا شدن نداشته‌اند و این بدنه نیروهای انقلابی بودند که نام آنها را مطرح کردند.

محمدی اضافه کرد: بگذارید صریح بگویم. نه آقای قالیباف و نه هیچ کدام دیگر از آقایانی که مردم رنج دیده به آنها امید بسته‌اند حق ندارند چنین تصمیمی را به تنهایی بگیرند و نخواهند گرفت. بدنه نیروهای انقلابی امیدها بسته‌اند که این بار همه ظرفیت‌ها برای عبور از وضع اسفبار کنونی تجمیع خواهد شد و آقای قالیباف یکی از مهم‌ترین این ظرفیت‌هاست.

محمدی در پایان گفت: من مطمئن هستم که مقصود آقای قالیباف درست فهمیده نشده و وضعیت نهایی فاصله‌ای عمیق با آن چیزی خواهد داشت که در ظاهر بنظر می‌رسد.

حجت الله عبدالملکی در گفتگو با روزنامه صبح نو نیز با اشاره به بیانیه انتخاباتی قالبیاف مبنی براینکه درخواستی برای نامزدی نداشته و ندارم، گفت: آقای قالیباف جزو نامزدهای احتمالی جریان اصولگرایی بودند و در نخستین مجمع ملی جبهه مردمی هم به رای گذاشته شدند و جزء 10 کاندیدای برتر انتخاب شدند.

وی افزود: بر همین اساس افرادی از شورای مرکزی با این 10 کاندیدا صحبت و رایزنی کرده اند و ساز و کار جبهه را توضیح دادند که در صورت پذیرش آن در مجمع عمومی فردا مورد رای قرار بگیرند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی تاکید کرد: در مجمع ملی فردا نام آقای قالیباف هم جزء نامزدها خواهد بود مگر اینکه وی از هئیت رییسه بخواهد تا نام او را خط بزنند پس باید تا فردا منتظر ماند.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: بیانیه آقای قالیباف به معنای انصراف از کاندیداتوری جبهه مردمی و کاندیداتوری نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.